Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Banners in artikel
Banners in artikel
18 okt 2014 15:34 - 18 okt 2014 17:30
Is het mogelijk om een banner in een artikel te zetten?
Waarom deze vraag?
De website die ik aan het maken ben, bevat een aantal links naar bepaalde merken van bvb kleding.
Nu wil de persoon waarvoor ik deze site maak, een idee krijgen op welke link het meeste geklikt wordt.
Een eventueel alternatief dat ik overwogen heb, is de link telkens in een apart artikel te zetten, en dan een blog-pagina aan te maken met al deze artikels in. Ik dacht dat het met banners simpeler zou zijn, maar die krijg ik niet geïmporteerd in het artikel.
Zijn er nog andere oplossingen?
Waarom deze vraag?
De website die ik aan het maken ben, bevat een aantal links naar bepaalde merken van bvb kleding.
Nu wil de persoon waarvoor ik deze site maak, een idee krijgen op welke link het meeste geklikt wordt.
Een eventueel alternatief dat ik overwogen heb, is de link telkens in een apart artikel te zetten, en dan een blog-pagina aan te maken met al deze artikels in. Ik dacht dat het met banners simpeler zou zijn, maar die krijg ik niet geïmporteerd in het artikel.
Zijn er nog andere oplossingen?
- Seppe
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
- Seppe
-
Banners in artikel
18 okt 2014 17:31Waarom niet? Een banner zit in een module en een module kan je in een artikel zetten.die krijg ik niet geïmporteerd in het artikel.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Banners in artikel
27 okt 2014 09:24
Goede morgen
Sorry voor de late reactie.
Ja, ik heb er een tijd mee aan het vechten geweest
Om de 1 of andere reden wou dit niet lukken.
Nu zijn ze ondertussen weer terug van gedacht veranderd, en hoeven ze het niet meer te weten.
Dusjah, dan is het niet meer nodig
Sorry voor de late reactie.
Ja, ik heb er een tijd mee aan het vechten geweest
Om de 1 of andere reden wou dit niet lukken.
Nu zijn ze ondertussen weer terug van gedacht veranderd, en hoeven ze het niet meer te weten.
Dusjah, dan is het niet meer nodig
- Seppe
-
Banners in artikel
27 okt 2014 10:32
OK. Dank je wel voor de terugkoppeling. Dan sluit ik dit draadje.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.749 seconden