Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
sinds update van website door joomla, eind nov. kan ik niet
10 dec 2014 20:51 - 11 dec 2014 12:35
mijn website blijkt verloren te zijn. alles liep fout na update door joomla, ik moest installatie pakket verwijderen om verder te kunnen, maar kreeg foutmeldingen binnen.
Als ik nu mijn domeinnaam intyp, krijg ik volgende bericht. :
iemand die weet hoe ik dit kan oplossen? Mijn webhosting heeft al alles terug gezet, met backup en toch lukt het niet?????
Alvast bedankt
christophe
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Als ik nu mijn domeinnaam intyp, krijg ik volgende bericht. :
Fatal error: Class 'JCache' not found in /home/jokersc39/domains/dj-joker-playandparty.be/public_html/libraries/joomla/factory.php on line 284
iemand die weet hoe ik dit kan oplossen? Mijn webhosting heeft al alles terug gezet, met backup en toch lukt het niet?????
Alvast bedankt
christophe
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- spillie
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
10 dec 2014 21:28
Hallo Christophe,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Hoe heb je de update gedaan en van welke versie naar welke versie?
Heeft je hoster wel eerst alles verwijderd voordat de backup werd teruggezet?
Het is beter om zelf voor het updaten een backup te maken in plaats van te vertrouwen op backups van je hoster
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Hoe heb je de update gedaan en van welke versie naar welke versie?
Heeft je hoster wel eerst alles verwijderd voordat de backup werd teruggezet?
Het is beter om zelf voor het updaten een backup te maken in plaats van te vertrouwen op backups van je hoster
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
11 dec 2014 08:17 - 11 dec 2014 12:35
hoi astrid, ikzelf heb geen update uitgevoerd, maar toen ik mij wilde aanmelden op mijn administrator, zag ik een melding van joomla dat ik eerst een bestand moest verwijderen en dat ik toen kon aanmelden, niet dus. ik kreeg melding dat het niet kon worden verwijderd.
dus heb ik mijn webhoste gecontacteerd.
mijn website is dus foetsie.
zal weer opnieuw mogen beginnen, pfft.
weet nu echt niemand wat dit wil zeggen?
dus heb ik mijn webhoste gecontacteerd.
mijn website is dus foetsie.
zal weer opnieuw mogen beginnen, pfft.
weet nu echt niemand wat dit wil zeggen?
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.Fatal error: Class 'JCache' not found in /home/jokersc39/domains/dj-joker-playandparty.be/public_html/libraries/joomla/factory.php on line 284
- spillie
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
11 dec 2014 12:42
Een melding van Joomla dat je eerst een bestand moet verwijderen op een reeds bestaande site is heel vreemd. Dat zou al niet mogen gebeuren.
Je kunt eerst eens via ftp je configuration.php bestand downloaden en kijken of deze regel er exact zo instaat:
Je kunt eerst eens via ftp je configuration.php bestand downloaden en kijken of deze regel er exact zo instaat:
Code:
public $caching = '0';
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.629 seconden