Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost gefeliciteerd de joomla installatie...verwijder eerste ..enz
gefeliciteerd de joomla installatie...verwijder eerste ..enz
19 jan 2015 11:00
Hallo,
Nadat ik via FTP Joomla 3.0 op de server heb gezet ga ik vervolgens naar www."mijndomein".nl en krijg daar direct de pagina
" gefeliciteerd de joomla installatie is geslaagd. Verwijder eerst de installatiemap..enz enz." Ik kom dus eerst niet bij de installatiepagina's waar ik aangeef in welke taal ik joomla wil hebben en dus ook niet de naam van de database kan ingeven. Ik zit dus direct op de pagina " gefeliciteerd de joomla installatie is geslaagd.."
Heeft iemand hier een verklaring voor...?
Nadat ik via FTP Joomla 3.0 op de server heb gezet ga ik vervolgens naar www."mijndomein".nl en krijg daar direct de pagina
" gefeliciteerd de joomla installatie is geslaagd. Verwijder eerst de installatiemap..enz enz." Ik kom dus eerst niet bij de installatiepagina's waar ik aangeef in welke taal ik joomla wil hebben en dus ook niet de naam van de database kan ingeven. Ik zit dus direct op de pagina " gefeliciteerd de joomla installatie is geslaagd.."
Heeft iemand hier een verklaring voor...?
- bruno-01
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
19 jan 2015 11:04
Neem aan dat je Joomla 3.3.6 bedoelt? Heb je het juiste pakket gedownload? Was je rootmap helemaal leeg voordat je de mappen en bestanden hebt overgezet naar de server? Voldoet je hoster aan de eisen?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
19 jan 2015 11:08
of het 3.3.6 is kan ik nu even niet bekijken (ben niet thuis) maar je andere 2 vragen zijn JA. Het was een nieuw domein en de rootmap was helemaal leeg. Op dezelfde server heb ik al een paar joomla 3 sites staan dus dat kan het ook niet zijn.....
- bruno-01
- Bekend met Joomla!NL
-
19 jan 2015 16:30
Ik heb Joomla_3.3.1-Stable-Full_Package-Dutch gebruikt....
- bruno-01
- Bekend met Joomla!NL
-
19 jan 2015 16:34
Dan zou ik die eens verwijderen en beginnen met het installeren van de laatste versie. Zou geen verschil moeten maken, maar een oude versie installeren heeft sowieso geen zin.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.717 seconden