Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Witte pagina op de voorzijde
Witte pagina op de voorzijde
21 jan 2015 18:12
Beste hee/mevrouw,
Na het updaten naar joomla 3.3.6 vanaf joomla 2.5.14 Heb ik de back-end van de site werkende gekregen. Maar nu heb ik
op de voorzijde van de website alleen maar een witte pagina. Verder niks. Nog niet eens een menu. Wat is er fout gegaan en hoe herstel ik dit?
Groetjes
Rick
Na het updaten naar joomla 3.3.6 vanaf joomla 2.5.14 Heb ik de back-end van de site werkende gekregen. Maar nu heb ik
op de voorzijde van de website alleen maar een witte pagina. Verder niks. Nog niet eens een menu. Wat is er fout gegaan en hoe herstel ik dit?
Groetjes
Rick
- rick001
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
21 jan 2015 18:37
Als je backend werkt, kan je eerst kijken of je iets meer dan een witte pagina te zien krijgt door bij Algemene Instellingen op het tabblad Server de foutrapportage op Ontwikkeling te zetten. Waarschijnlijk heb je nog een extensie die niet geschikt is voor Joomla 3.3.6 in je site staan.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
21 jan 2015 19:14
Helpt het ook als je joomla zonder de installatiemap via een ftp client opnieuw installeert, d.m.v. de bstanden over te laten schrijven in de ftp client?
- rick001
- Nieuw op Joomla!NL
21 jan 2015 19:23
Kan geen kwaad, maar helpen zal het denk ik niet. Kans is heel klein dat die witte pagina door een ontbrekend of beschadigd bestand wordt veroorzaakt.
Overigens niet handig van je om niet eerst te updaten naar 2.5.28 voordat je naar 3.3.6 ging.
Overigens niet handig van je om niet eerst te updaten naar 2.5.28 voordat je naar 3.3.6 ging.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
21 jan 2015 19:39
Over welke site gaat het?
Vaak is het template niet compatible met de nieuwe Joomla versie. Wil je zeker weten of dat de oorzaak is? Switch dan even naar een standaard template.
Vaak is het template niet compatible met de nieuwe Joomla versie. Wil je zeker weten of dat de oorzaak is? Switch dan even naar een standaard template.
- Robby van der Zande
- Bekend met Joomla!NL
21 jan 2015 21:27
www.veteranenhorstvenray.nl
Heb een deel van het probleem nu opgelost. Het was Jtouch mobile wat alleen voor joomla 2.5 was. Nu nog phoca gallery aan de praat krijgen.
Heb een deel van het probleem nu opgelost. Het was Jtouch mobile wat alleen voor joomla 2.5 was. Nu nog phoca gallery aan de praat krijgen.
- rick001
- Nieuw op Joomla!NL
21 jan 2015 21:48
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Indien je nog vragen over Phoca Gallery hebt, adviseer ik je een nieuw topic aan te maken.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Indien je nog vragen over Phoca Gallery hebt, adviseer ik je een nieuw topic aan te maken.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Tijd voor maken pagina: 0.695 seconden