- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Na update van 2.5 naar 3.X krijg ik onderstaande melding
Na update van 2.5 naar 3.X krijg ik onderstaande melding
11 feb 2015 13:35 - 11 feb 2015 14:47enWarning: require(/home/users/idtagftp/id-tag.biz/administratorDScomponentsDScom_virtuemartDShelpersDSconfig.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/users/idtagftp/id-tag.biz/modules/mod_virtuemart_cart/mod_virtuemart_cart.php on line 26
Fatal error: require(): Failed opening required '/home/users/idtagftp/id-tag.biz/administratorDScomponentsDScom_virtuemartDShelpersDSconfig.php' (include_path='.:/usr/share/php') in /home/users/idtagftp/id-tag.biz/modules/mod_virtuemart_cart/mod_virtuemart_cart.php on line 26
Warning: require(/home/users/idtagftp/id-tag.biz/libraries/joomla/application/component/model.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/users/idtagftp/id-tag.biz/administrator/components/com_virtuemart/helpers/vmmodel.php on line 24
Fatal error: require(): Failed opening required '/home/users/idtagftp/id-tag.biz/libraries/joomla/application/component/model.php' (include_path='.:/usr/share/php') in /home/users/idtagftp/id-tag.biz/administrator/components/com_virtuemart/helpers/vmmodel.php on line 24
Zowel op de webpagina als in het admin-gedeelte. Weet iemand iets te doen?
Alvast bedankt.
Edit Jelle. Ik heb de quote tussen quotetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- Moody
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
11 feb 2015 14:39Welkom op het forum van Joomla!NL namens het hele team.
Kun je aangeven of je VM wel eerst tot de laatste versie voor Joomla! 2.5 hebt geupdate voordat je de update naar Joomla! 3 hebt gedaan?
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
11 feb 2015 17:25Dank je voor je welkomstwoord.
En ja, ik had de laatste versie van 2.5, tijdens de installatie brak deze af, Daarna kreeg ik de melding.
Ik kan nu niets meer.
Als ik naar mijn website wil gaan krijg ik deze melding en ook in het administratiegedeelte.
Misschien als je naar mijn website gaat, www.id-tag.biz kun je de melding zien.
Dank voor je reactie en hopelijk weet je raad.
- Moody
- Nieuw op Joomla!NL
11 feb 2015 17:42Om door te modderen met een foutgelopen update is vragen om problemen in de toekomst.
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
12 feb 2015 18:05Backup teruggeplaatst. Nu kan ik alleen niet inloggen met mijn gegevens, zowel niet op mijn site als in het admin-gedeelte.
Weet iemand raad?
Gebruikersnaam krijg ik wel via "vergeten optie, wachtwoord niet.
- Moody
- Nieuw op Joomla!NL
12 feb 2015 18:42forum.joomlanl.nl/forum/3-x-overige/4818...ukt-niet-meer#113351
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
12 feb 2015 19:24Dank je wel. Intussen was ik al op het forum aan het zoeken en had hetgeen wat jij aangaf al gevonden.
Alles werkt nu weer, helaas wel in 2.5, nu kijken of ik wel kan upgraden naar 3.x.
Gelukkig genoeg backups......
- Moody
- Nieuw op Joomla!NL
12 feb 2015 19:39Volg deze werk wijze bij de upgrade.
forum.joomlanl.nl/forum/3-x-installatie-...-2-5-naar-joomla-3-x
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator