Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Omleidingslus?
Omleidingslus?
06 mrt 2015 19:38 - 06 mrt 2015 21:44
De website
www.dekoeienboot.nl
is niet meer bereikbaar, Ik krijg de volgende melding te zien:
Na de upgrade naar Joomla3.4 is dit ontstaan, wel moet ik zeggen dat de laadtijd voordien ook niet helemaal optimaal was.
Reactie van mijn Host Yourhosting :
Iemand een oplossing?
Edit Jelle. Ik heb de quote tussen quotetags geplaatst, volgende keer graag zelf even doen.
De webpagina op www.dekoeienboot.nl/index.php/ heeft geleid tot te veel omleidingen. Dit probleem wordt mogelijk opgelost als je je cookies voor deze site wist of cookies van derden toestaat. Zo niet, dan is het mogelijk een probleem met de serverconfiguratie en niet een probleem met de computer.
Meer informatie over dit probleem.
Foutcode: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS
Na de upgrade naar Joomla3.4 is dit ontstaan, wel moet ik zeggen dat de laadtijd voordien ook niet helemaal optimaal was.
Reactie van mijn Host Yourhosting :
De melding welke u aangeeft heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met uw .htaccess bestand. Helaas is het voor ons niet mogelijk support te bieden op website-inhoudelijke vragen.
Iemand een oplossing?
Edit Jelle. Ik heb de quote tussen quotetags geplaatst, volgende keer graag zelf even doen.
- papadoc
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Omleidingslus?
06 mrt 2015 19:42
Is het een meertalige website of heb je de taalfilter plugin aanstaan? Kan je nog wel in de backend?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Omleidingslus?
06 mrt 2015 19:48
Hallo Astrid,
Ik kan gewoon in de backend, waar de Taalfilter aan staat, op de website maak ik gebruik van Gtranslate module.
Ik kan gewoon in de backend, waar de Taalfilter aan staat, op de website maak ik gebruik van Gtranslate module.
- papadoc
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Omleidingslus?
06 mrt 2015 19:50
Taalfilter plugin heb je alleen nodig bij Joomla core meertaligheid. Zet die eens uit.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.677 seconden