Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost zwarte kruizen bij status in extensiebeheer
zwarte kruizen bij status in extensiebeheer
29 mrt 2015 17:20
Ik heb een joomla 2.5.28 site met virtuemart content gemigreerd naar joomla 3.4.1
Hiervoor heb ik uiteindelijk alle eersrt extensies moeten de-installeren voor migratie. In joomla 3.4.1 heb ik alle extensies weer teruggeinstalleerd.
Dat lijkt allemaal in orde, echter in extensiebeheer zijn een aantal regels welke een zwart kruis hebben bij status, zie plaatje in bijlage.
Ik denk dat deze een probleem (gaan) veroorzaken want als ik 1 of meerdere aanvink en 'cache vernieuwen' komt de volgende melding:
Fatal error: Cannot instantiate abstract class JInstallerAdapter in ....[mijnsite]/libraries/cms/installer/installer.php on line 2335
Database geeft geen fout.
Wat kan ik doen om deze entries te verwijderen c.q. dit te verhelpen ?
Hiervoor heb ik uiteindelijk alle eersrt extensies moeten de-installeren voor migratie. In joomla 3.4.1 heb ik alle extensies weer teruggeinstalleerd.
Dat lijkt allemaal in orde, echter in extensiebeheer zijn een aantal regels welke een zwart kruis hebben bij status, zie plaatje in bijlage.
Ik denk dat deze een probleem (gaan) veroorzaken want als ik 1 of meerdere aanvink en 'cache vernieuwen' komt de volgende melding:
Fatal error: Cannot instantiate abstract class JInstallerAdapter in ....[mijnsite]/libraries/cms/installer/installer.php on line 2335
Database geeft geen fout.
Wat kan ik doen om deze entries te verwijderen c.q. dit te verhelpen ?
- henk de kip
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
30 mrt 2015 11:24
Vermoed dat er nog iets in je database is achtergebleven en dat je het wel op kunt lossen door de records uit de tabel xxx_extensions te verwijderen.
Maak wel eerst even een backup voor de zekerheid.
Maak wel eerst even een backup voor de zekerheid.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
30 mrt 2015 17:00
Ja, dat heb ik gedaan en de kruizen zijn weg en daarmee bovenstaande foutmelding.
- henk de kip
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
30 mrt 2015 18:20
Je had je topic afgesloten met de knop "Dit is de oplossing". Maar omdat de door jou geselecteerde reactie geen oplossing bevat, heb ik dit gecorrigeerd, zodat wel duidelijk is wat de oplossing is. Deze knop is namelijk alleen bedoeld om te gebruiken op een reactie waarin de oplossing staat beschreven.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.610 seconden