Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Nieuwsflits artikelen zichtbaar bij inloggen als 'special'
01 mei 2015 20:34
Ik gebruik Joomla 3.4.0, website is develop.gergemwoerden.nl.
Als ik op de frontend inlog als administrator, zijn links opeens de nieuwsflits-artikelen zichtbaar, hoewel de einddatum al verstreken is.
Jullie kunnen dat natuurlijk niet bekijken zo, zonder in te loggen.
Daarom heb ik bij dit bericht 2 afbeeldingen gedaan.
De eerste (Nieuwsflits_frontend.jpg) bevat een deel van screendump van de homepage, niet en wel ingelogd als administrator.
De tweede (Nieuwsflits_backend.jpg) geeft de instellingen weer van het bovenste artikel op de frontend. Hier is te zien dat het artikel een eindtijd heeft die al voorbij is en dat het niet 'registered' of 'special' is.
Ik hoop dat het niet wéér een instelling is van een module, die bij Joomla 2.5 niet van belang was en nu in Joomla 3.4 wél.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Alvast bedankt!
Als ik op de frontend inlog als administrator, zijn links opeens de nieuwsflits-artikelen zichtbaar, hoewel de einddatum al verstreken is.
Jullie kunnen dat natuurlijk niet bekijken zo, zonder in te loggen.
Daarom heb ik bij dit bericht 2 afbeeldingen gedaan.
De eerste (Nieuwsflits_frontend.jpg) bevat een deel van screendump van de homepage, niet en wel ingelogd als administrator.
De tweede (Nieuwsflits_backend.jpg) geeft de instellingen weer van het bovenste artikel op de frontend. Hier is te zien dat het artikel een eindtijd heeft die al voorbij is en dat het niet 'registered' of 'special' is.
Ik hoop dat het niet wéér een instelling is van een module, die bij Joomla 2.5 niet van belang was en nu in Joomla 3.4 wél.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Alvast bedankt!
- corbins
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
01 mei 2015 21:06
Voor zover ik weet was dat zelfs in 1.5 al zo.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
01 mei 2015 21:10
Ow, ja, nu je het zegt.
Maar jij weet nogal veel: weet je of er iets aan te doen is? Er zou toch ergens een php-bestand moeten zijn dat dit op zijn geweten heeft!
Maar jij weet nogal veel: weet je of er iets aan te doen is? Er zou toch ergens een php-bestand moeten zijn dat dit op zijn geweten heeft!
- corbins
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
01 mei 2015 21:58
Dan moet je heel Joomla verbouwen. Mogelijke oplossing is om de autoarchive plugin te gaan gebruiken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.738 seconden