Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
menu in de war
menu in de war
03 mei 2015 16:50
Joomla 3.4.1
Ik ben bezig met een verhuizing. Ik had joomla bestanden en de database verhuisd naar een nieuwe provider. Dat leek goed te gaan. Totdat ik op de nieuwe plek inlogde op websitebeheer en een update uitvoerde naar een nieuwere versie van Joomla. Nu ziet de voorpagina er zo uit: www.bijenhouden.nl.alvast-online.nl/
Het zag er en hoort er zo uit te zien: www.bijenhouden.nl/
Ik kom er niet uit om dit weer goed te krijgen. Kan iemand mij advies geven wat te doen?
Ik ben bezig met een verhuizing. Ik had joomla bestanden en de database verhuisd naar een nieuwe provider. Dat leek goed te gaan. Totdat ik op de nieuwe plek inlogde op websitebeheer en een update uitvoerde naar een nieuwere versie van Joomla. Nu ziet de voorpagina er zo uit: www.bijenhouden.nl.alvast-online.nl/
Het zag er en hoort er zo uit te zien: www.bijenhouden.nl/
Ik kom er niet uit om dit weer goed te krijgen. Kan iemand mij advies geven wat te doen?
Met vriendelijke groet,
Wim
Wim
- wijo
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
menu in de war
03 mei 2015 19:18 - 03 mei 2015 19:32
Hallo,
Ik zie dit.
Kijk in de file configuration.php en controleer het volgende.
Ik zie dit.
Heb je ook alles aangepast aan de nieuwe omgeving?Error displaying the error page: Application Instantiation Error: Could not connect to MySQL.
Kijk in de file configuration.php en controleer het volgende.
Code:
$log_path = 'Juiste pad/logs';
$tmp_path = 'Juiste pad/tmp';
$live_site = 'http://www.Je site.nl';
$user = 'Gebruikersnaam inlog server';
$db = 'Naam van je database';
$dbprefix = 'xxx_';
$password = 'Database paswoord';
$sitename = 'Naam van je site';
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
menu in de war
03 mei 2015 20:37
Hallo Jelle. Bedankt voor je snelle reactie.
Dat was niet zo. Ik had wel de instellingen gewijzigd zoals jij voorgesteld had. Er is nu iets anders mis. Moet eerst dat voor elkaar maken.
Dat was niet zo. Ik had wel de instellingen gewijzigd zoals jij voorgesteld had. Er is nu iets anders mis. Moet eerst dat voor elkaar maken.
Met vriendelijke groet,
Wim
Wim
- wijo
- Joomla!NL ontdekker
menu in de war
03 mei 2015 21:08 - 03 mei 2015 21:12
Ik zie dat de site er weer is.
Ook zie ik het menu met oog op wat je bedoeld.
In temlplate.css regel 5376
Als je deze veranderd, dus even met de waarde spelen.
Ook zie ik het menu met oog op wat je bedoeld.
In temlplate.css regel 5376
Code:
.row-fluid .span1 {
width: 6.38298%;
}
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
menu in de war
03 mei 2015 21:10
Bedankt Jelle. Ik kijk er morgen naar. Ik heb nu even genoeg computer gezien
Met vriendelijke groet,
Wim
Wim
- wijo
- Joomla!NL ontdekker
menu in de war
04 mei 2015 11:01
Helaas heeft dit in dit geval geen resultaat opgeleverd. Ik voeg een screenshot bij want ik realiseer me nu ook dat een gewone bezoeker niet alles ziet. Als beheerder krijg ik het gebruikersmenu ook te zien en deze hoort onder Laatste Nieuws te staan. Dus zoals op
www.bijenhouden.nl/
Met vriendelijke groet,
Wim
Wim
- wijo
- Joomla!NL ontdekker
menu in de war
04 mei 2015 11:15
Oké,
Je hebt ergens bij je Laatste nieuws module bij de instellingen gekozen voor span1 of zelf een class suffix toegevoegd.
Je hebt ergens bij je Laatste nieuws module bij de instellingen gekozen voor span1 of zelf een class suffix toegevoegd.
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
menu in de war
04 mei 2015 11:44
Ik heb gezocht maar kan niet vinden waar ik dit wijzigen moet. Merk op dat ook de kleuren anders zijn geworden. Het was zo:
Met vriendelijke groet,
Wim
Wim
- wijo
- Joomla!NL ontdekker
menu in de war
04 mei 2015 11:59 - 04 mei 2015 12:00
Oké,
Als je een site verhuist, dan kan dit nooit gevolgen hebben voor de layout van je template, dus je hebt zelf iets veranderd.
Het is logisch dat er bij een update wel dingen kunnen veranderen als je zelf wijzigingen hebt aangebracht in een standaard Joomla template.
Als je een site verhuist, dan kan dit nooit gevolgen hebben voor de layout van je template, dus je hebt zelf iets veranderd.
Het is logisch dat er bij een update wel dingen kunnen veranderen als je zelf wijzigingen hebt aangebracht in een standaard Joomla template.
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.722 seconden