- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost xampp joomla 3x beheergedeelte template weg
xampp joomla 3x beheergedeelte template weg
08 mei 2015 08:13Ik ben nieuw hier en nieuw met Joomla
Ik heb een template gekocht, met instal. Alles werkte, 3x versie. Ik update een paar onderdelen en
vervolgens ben ik het beheergedeelte layout van mijn gekochte template kwijt.
Alleen de website staat er ...
Beez2 - Default Website Beez_20 4
Hathor - Default Beheergedeelte Hathor 5
isis - Default Beheergedeelte Isis 8
protostar - Default Website Protostar 7
theme1778 - Home Website Theme1778 13
theme1778 - Default Website Theme1778 12
theme1778 - Services Website Theme1778 14
Weg dus.
Vragen:
1) wat kan ik doen om dit te herstellen.
2) Ik heb natuurlijk alle gekochte files nog, stel nou dat ik dat beheergedeelte van dat template
handmatig terug wil zetten, welke files moet ik dan waar terug zetten.
Alvast bedankt!
- ronjoomla
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
08 mei 2015 09:22Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Vreemd dat een template zomaar verdwijnt. Je kunt het beste het zipbestand gewoon nog een keer installeren via extensiebeheer.
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
08 mei 2015 12:36 - 08 mei 2015 13:44Kan ik dit overrulen?Template for Joomla! 3.x Content Management System provided by
Copyright 2003-2012 template-help.com. All Rights Reserved.
Joomla! CMS files are covered by www.gnu.org/copyleft/gpl.html GNU/GPL; Images and template files are covered by ONE TIME USAGE LICENSE from templatemonster.com www.templatemonster.com/license_faq.php
grt
Ron
- ronjoomla
- Nieuw op Joomla!NL
08 mei 2015 12:42 - 08 mei 2015 13:09Aangezien je de template gekocht hebt heb je recht op ondersteuning van de makers.
Neem dus contact op met de makers.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
08 mei 2015 13:03Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
08 mei 2015 13:12 - 08 mei 2015 13:45Daarboven staat:
Waarschuwing
Extensie Installeren: Een andere template gebruikt de mapnaam: \xampp\htdocs/templates/theme1778 al. Probeert u dezelfde extensie nogmaals te installeren?
Fout
Fout bij het installeren van template
Let op he, ik ben een joomla beginneling. Misschien zie ik het wel niet goed en is er niks aan de hand
- ronjoomla
- Nieuw op Joomla!NL
08 mei 2015 13:16 - 08 mei 2015 13:46**********************On usage only:
When you buy the template at usual price you automatically get the one time usage license. It enables you to use each individual product on a single website only, belonging to either you or your client.
You have to purchase the same template again if you want to use the same design in connection with other projects. After passing files to your client please delete the template files from your computer.
dit betekent ook kennelijk dat ik hem niet lokaal kan draaien en later op mijn server.
Overigens nog geen reaktie van de verkopende partij gehad, dus ik wil nog geen conclusie verbinden aan die regel.
Wellicht komt hij met een oplossing.
Edit Jelle. Ik heb alle citaten tussen quotetags geplaatst, volgende keer graag zelf even doen.
- ronjoomla
- Nieuw op Joomla!NL
08 mei 2015 13:42 - 08 mei 2015 13:46Dus via extensiebeheer - Beheren de template de-installeren en dan een keer opnieuw installeren. Als dat niet lukt kan je ook de map templates/jouwtemplate verwijderen.Extensie Installeren: Een andere template gebruikt de mapnaam: \xampp\htdocs/templates/theme1778 al. Probeert u dezelfde extensie nogmaals te installeren?
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
10 mei 2015 11:18Dit is wat er gebeurt.
Ik heb opnieuw die full package zip geinstalled (joomla 3.1) en alles zag er weer zo goed uit als eerst. Wat mij weer opviel was die heldere rechter navbalk met modules, pugins enzo. LET OP> het was geen ! navigatie van dat gekocht template wat ik eerst dacht maar 1 van de de standaar beheerg gedeeltes. Maar, ik moest upgraden naar 3.2.7. Niet alleen gaf Joomla dat aan ook Akeeba. Maar na install van 3.2.7 was ik die navigatie kwijt en nu moet ik het doen met Isis beheer of Hator beheer. Wat kan ik doen om die oude beheerlayout te krijgen?
Dank Ron
- ronjoomla
- Nieuw op Joomla!NL
10 mei 2015 11:38- ronjoomla
- Nieuw op Joomla!NL
10 mei 2015 11:43Daardoor is voor het eerst het beheertemplate ook responsive.
Met die aanpassing is ook de lay-out wat verandert.
De linker kolom kan bijvoorbeeld worden ingeklapt.
Mogelijk heeft deze aanpassing ook effect op wat jij verwacht.
Maar ik denk dat je dat zal moeten accepteren, omdat de ontwikkelingen van Joomla! ook gewoon doorgaan.
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam