Hallo,
Ik ben reeds jaren een trouwe joomla-gebruiker en groeide van joomla 1.0 over alle stappen nu naar joomla 3.4.1
Ik maakte een nieuwe ( bescheiden) website in joomla 3.0 voor een plaatselijke biljartclub (
www.bcnoh.be
).
Ik heb elke joomla upgrade van 3.0 nauwgezet gedaan met alle tussenstappen tot 3.4.1.
De laatste upgrade naar 3.4.1 heb ik gedaan zonder andere wijzigingen aan de site aan te brengen.
Vandaag echter merk ik dat volgende fout zich steeds opnieuw voordoet :
Bij het creëren van een nieuw menu-item-type (artikel-individueel artikel) kom ik na het klikken op selecteer een artikel (selecteer) bij een lijst van artikels die mij geen enkele mogelijkheid biedt om een artikel te kiezen of aan te vinken. Er is geen keuzeknop of geen bevestigingsknop. Op de artikelnaam kikken of dubbelklikken brengt mij nergens.
Ik geraak er alleen uit door in de browser (chrome) de terugpijl naar de vorige pagina te gebruiken.
Wat ik ook probeer, een artikel kan ik aanmaken, maar het koppelen aan een menu-item is onmogelijk. Ik zit strop.
- Ik werk met de responsive template Purity III en met Isis in het beheergedeelte.
De site heeft 6 maand zonder spetter gefunctioneerd. Ik begrijp er niets van.
Kan iemand helpen ? Heeft iemand suggesties ?
Vriendelijke groeten,