Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Maak altijd een backup!

opgelost Installatie localhost

Installatie localhost

15 jun 2015 18:19
Goedenavond allemaal,

Ik heb een vraag over de installatie van Joomla 3.4.1. Ik probeer deze versie op mijn localhost te installeren met behulp van WAMP. De installatie gaat fout bij database tabellen aanmaken. Ik heb de aangemaakte database meerdere keren verwijderd en krijg steeds weer een andere foutmelding :huh: Ik heb echt geen idee wat ik hier mee aan moet. Kan iemand mij op weg helpen ?

Groetjes,
Lisanne
Code:
Table 'joomla3.wtpdo_modules_menu' doesn't exist SQL=INSERT IGNORE INTO `wtpdo_modules_menu` (`moduleid`, `menuid`) VALUES (1, 0), (2, 0), (3, 0), (4, 0), (6, 0), (7, 0), (8, 0), (9, 0), (10, 0), (12, 0), (13, 0), (14, 0), (15, 0), (16, 0), (17, 0), (79, 0), (86, 0), (87, 0), (88, 0), (89, 0), (90, 0), (91, 0), (92, 0), (93, 0) Got error -1 from storage engine SQL=TRUNCATE `wtpdo_modules_menu`
  • Lisanne_S
  • Lisanne_S's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

Installatie localhost

15 jun 2015 19:14 - 15 jun 2015 19:17
Hallo,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Ik weet niet zo wat er mis gaat maar hier is een goede beschrijving hoe je joomla kan installeren met WAMP.
Loop het nog even door. ;)
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator

Installatie localhost

15 jun 2015 19:28
Dank je wel :D

Ik heb eerst de database aangemaakt voordat ik ging installeren. En nu ging het wel goed.

Wel apart, ik installeer altijd via Wamp en heb er een poosje geleden ook al een Joomla 3 op geïnstalleerd en die deed het zonder problemen. Vanmiddag ook nog een 2.5 versie erop gezet en ook die deed het zonder problemen. Raar.

Maar goed probleem opgelost :cheer:
  • Lisanne_S
  • Lisanne_S's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.625 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie