Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Categorielijst onvolledig na upgrade 2.5 > 3.x
17 jun 2015 21:41
De (commercieel ingehuurde) SuperUser heeft onze koorsite gemigreerd van 2.5 naar 3.x (Als simpele Administrator kan ik de preciese versie niet zien...).
Er staan o.a. door mij ingerichte categorielijsten. Eentje heeft 34 items. Daar had ik boven gezet "Let Op ! 2 pagina's, zie beneden".
Ik weet niet meer wat er beneden stond ("volgende..."? ), maar nu staat er niets meer, en de eerste pagina houdt gewoon op na de 20e categorie. Wtf...
Het probleem is niet urgent, want de info hier is misschien over een jaar pas weer nodig, maar ik wil toch graag weten hoe dat komt, en wat ik er aan kan doen.
Iemand een idee?
Er staan o.a. door mij ingerichte categorielijsten. Eentje heeft 34 items. Daar had ik boven gezet "Let Op ! 2 pagina's, zie beneden".
Ik weet niet meer wat er beneden stond ("volgende..."? ), maar nu staat er niets meer, en de eerste pagina houdt gewoon op na de 20e categorie. Wtf...
Het probleem is niet urgent, want de info hier is misschien over een jaar pas weer nodig, maar ik wil toch graag weten hoe dat komt, en wat ik er aan kan doen.
Iemand een idee?
Groet,
Leo
Joomla! 4.4.9 - alle extensie up-to-date, PHP 8.1 MySQLi 5.5.5-10.3.23-MariaDB
www.ltebraake.nl , Thema Casiopeia gemodificeerd
Leo
- LtB
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
17 jun 2015 21:52
Heb je dit al voorgelegd aan degene die de site geupdate heeft?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
17 jun 2015 23:03
Nee, die is op vakantie...
Laat ik de vraag anders stellen: hoe kan ik een categorielijst weergeven in kleinere brokken? Bij artikelen kan ik navigatie naar het volgende artikel aanzetten, maar bij categories heb ik zoiets nog niet gevonden. Het moet wel in 2.5 aangestaan hebben kennelijk, maar er kan een globale default setting veranderd zijn
Laat ik de vraag anders stellen: hoe kan ik een categorielijst weergeven in kleinere brokken? Bij artikelen kan ik navigatie naar het volgende artikel aanzetten, maar bij categories heb ik zoiets nog niet gevonden. Het moet wel in 2.5 aangestaan hebben kennelijk, maar er kan een globale default setting veranderd zijn
Groet,
Leo
Leo
- LtB
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
17 jun 2015 23:13
Kan je allemaal instellen bij je menu-item.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.662 seconden