- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Menubalk verspringt steeds
Menubalk verspringt steeds
20 jun 2015 17:32Wat kan ik hieraan doen ??????
- hkraft
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
20 jun 2015 18:15Login of registreer om deze te zien.
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
21 jun 2015 16:44ALs ik bij module slideshowck iets in de backend verander dan kan ik het niet opslaan, alleen maar sluiten zonder op te slaan. Ligt dit aan de module ???
- hkraft
21 jun 2015 17:32Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
21 jun 2015 18:17 - 22 jun 2015 19:13Ik heb slideshowck vanmorgen geupdate omdat joomla dat aangaf, maar de foutmeldingen blijven.
Ook heb ik in joomla foutmeldingen bij postinstallatie berichten nl:
Ook geeft joomla 3 bij meerdere dingen in de backend aan:Fatal error: Uncaught exception 'RuntimeException' with message 'Unknown column 'header' in 'field list' SQL=SELECT `new_url`,`header`,`published` FROM `ba5xm_redirect_links` WHERE `old_url` = ' www.jewelforlife.nl/administrator/index...._postinstall&eid=700 ' LIMIT 0, 1' in /home/miran66/domains/jewelforlife.nl/public_html/libraries/joomla/database/driver/mysqli.php:610 Stack trace: #0 /home/miran66/domains/jewelforlife.nl/public_html/libraries/joomla/database/driver.php(1239): JDatabaseDriverMysqli->execute() #1 /home/miran66/domains/jewelforlife.nl/public_html/plugins/system/redirect/redirect.php(86): JDatabaseDriver->loadObject() #2 [internal function]: PlgSystemRedirect::handleError(Object(Exception)) #3 {main} thrown in /home/miran66/domains/jewelforlife.nl/public_html/libraries/joomla/database/driver/mysqli.php on line 610
Sorry voor de vele vragen.tijdens het laden van component: com_tags, Component niet gevonden
- hkraft
21 jun 2015 18:22 - 21 jun 2015 18:26En misschien bij Slideshow CK de optie om thumbnails te tonen uitzetten? Volgens mij hebben die toch geen nut. Ik ben bang dat die foutmelding veroorzaakt wordt doordat de map niet schrijfbaar is/niet gevonden kan worden of zoiets.
Anders zou je hier geen foutmelding moeten krijgen:
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
21 jun 2015 18:36Als ik in de backend naar slideshowck ga en wil iets veranderen dan kan ik niet opslaan, de enige knop die werkt is sluiten ????
- hkraft
21 jun 2015 18:58Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
21 jun 2015 19:28Heb nog een aantal foutmeldingen maar zal dit onderwerp sluiten en nieuw onderwerp aanmaken, anders wordt het te verwarrend denk ik.
Nogmaals tot nu toe heel erg bedankt.
- hkraft