Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Na verhuizen site lukt updaten Joomla niet meer
Na verhuizen site lukt updaten Joomla niet meer
07 jul 2015 21:40
Ik heb een site via Kickstart verhuist met een backupfile van Akeeba en dat ging prima. Maar bij het updaten van Joomla 3.4.1 naar 3.4.3 krijg ik een Forbidden. Met nog de volgende tekst "You don't have permission to access /administrator/index.php?option=com_akeeba&view=backup&autostart=1&returnurl=http%3A%2F.........."
Volgens de mensen van Akeeba zou dat liggen aan een veiligheidsinstelling op de server. Misschien hebben ze gelijk want het zijn knappe koppen. Maar een andere site op dezelfde server geeft geen problemen en doet de update vlekkeloos.
Vandaar dat ik het probleem ook eerst nog eens hier neerleg. Heeft iemand een idee?
Volgens de mensen van Akeeba zou dat liggen aan een veiligheidsinstelling op de server. Misschien hebben ze gelijk want het zijn knappe koppen. Maar een andere site op dezelfde server geeft geen problemen en doet de update vlekkeloos.
Vandaar dat ik het probleem ook eerst nog eens hier neerleg. Heeft iemand een idee?
- cornelius
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
07 jul 2015 21:45
Vreemd. Ik vind dit als eerste resultaat
www.akeebabackup.com/support/akeeba-back...mla-3-3-1-fails.html
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
07 jul 2015 21:53
Ja, die had ik ook al gezien en de laatste versie van Akeeba Backup geinstalleerd. Zonder resultaat, probleem blijft.
- cornelius
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
07 jul 2015 22:13
Kan je wel gewoon een backup maken? En wat gebeurt er als je de plugin System - backup on update tijdelijk even uitzet?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.635 seconden