Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Onvolledige weergave Pagina's na upgrade van 3.4.0 ->3.4.3
Onvolledige weergave Pagina's na upgrade van 3.4.0 ->3.4.3
25 aug 2015 19:29 - 25 aug 2015 19:39
-Upgrade verliep zonder problemen , maar de inhoud van de pagina's wordt niet weergegeven in frontend.
-Backend dezelfde pagina's ophalen : geen probleem.
-Joomla Foutopsporingsconsole geeft wel Ontleedfouten in taalbestanden zoals:
Probleem in template?
www.lierde.net
Edit Jelle. Ik heb de quote tussen quotetags geplaatst, volgende keer graag zelf even doen.
-Backend dezelfde pagina's ophalen : geen probleem.
-Joomla Foutopsporingsconsole geeft wel Ontleedfouten in taalbestanden zoals:
Maar deze foutmeldingen waren er misschien vroeger ook reeds (?)JROOT/administrator/language/en-GB/en-GB.plg_system_jumi.ini : error(s) in line(s) 1, 2, 11, 12
JROOT/language/en-GB/en-GB.mod_addthis_smartlayers.ini : error(s) in line(s) 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74
Probleem in template?
www.lierde.net
Edit Jelle. Ik heb de quote tussen quotetags geplaatst, volgende keer graag zelf even doen.
- STENAVS
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
26 aug 2015 09:33 - 26 aug 2015 09:33
Hallo STENAVS,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Kan me niet voorstellen dat dat door een update veroorzaakt wordt. Kijk eens of het wel werkt als je Zoekmachinevriendelijke URL's op Nee zet. Ik zie hele vreemde url's op je site.
En controleer ook of al je extensies up-to-date zijn.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Kan me niet voorstellen dat dat door een update veroorzaakt wordt. Kijk eens of het wel werkt als je Zoekmachinevriendelijke URL's op Nee zet. Ik zie hele vreemde url's op je site.
En controleer ook of al je extensies up-to-date zijn.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
26 aug 2015 11:16
Astrid ,hartelijk dank voor dit antwoord.
-de logging van de installatie werd teruggevonden en idd die verliep vlekkeloos.
-Zoekmachine URL's op Nee geeft hetzelfde resultaat
-extensies zijn allemaal up to date
Maar door jouw reactie herinner ik mij een probleem van enkele jaren terug , bij het gebruik van die zoekmachinevriendelijke URL's.
Om het probleem toen op te lossen moest plugin ReDJ redirect worden gebruikt en werden placeholders zoals id={preg_match 1}/index\.php\/([0-9]+)-/i{/preg_match} gedefinieerd.
Misschien moet ik weer in die richting gaan zoeken. De plugin staat nog steeds ingeschakeld (maar lost het probleem niet op wanneer ik deze uitschakel)
Welke vreemde URL's heb jij opgemerkt?
-de logging van de installatie werd teruggevonden en idd die verliep vlekkeloos.
-Zoekmachine URL's op Nee geeft hetzelfde resultaat
-extensies zijn allemaal up to date
Maar door jouw reactie herinner ik mij een probleem van enkele jaren terug , bij het gebruik van die zoekmachinevriendelijke URL's.
Om het probleem toen op te lossen moest plugin ReDJ redirect worden gebruikt en werden placeholders zoals id={preg_match 1}/index\.php\/([0-9]+)-/i{/preg_match} gedefinieerd.
Misschien moet ik weer in die richting gaan zoeken. De plugin staat nog steeds ingeschakeld (maar lost het probleem niet op wanneer ik deze uitschakel)
Welke vreemde URL's heb jij opgemerkt?
- STENAVS
- Nieuw op Joomla!NL
26 aug 2015 11:38
Dit staat in bijna al je url's:
En dat is niet normaal.
Heb je een .htaccess in je root staan? Wijkt die af van de standaard joomla .htaccess?
Code:
/component/content/article/
Heb je een .htaccess in je root staan? Wijkt die af van de standaard joomla .htaccess?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
26 aug 2015 12:51
de .htaccess staat renamed in root als htaccess.txt ; dus die speelt niet mee.
- STENAVS
- Nieuw op Joomla!NL
26 aug 2015 12:58
Ik weet het zo ook niet. Het zou toch kunnen dat de update niet goed gegaan is. Ik heb de indruk dat er standaard views ontbreken. Maar dat is ook maar een gok. In google cache zie ik de oude site nog goed (en met die vreemde url's, dus dat kan het probleem niet zijn). Ik zie ook language tags nl-BE terwijl ik in je huidige site nl-NL zie. Weet ook niet of dat van invloed is.
Begin eens met een compleet installatiepakket van 3.4.3 (zonder de map installation) over te zetten met ftp.
Begin eens met een compleet installatiepakket van 3.4.3 (zonder de map installation) over te zetten met ftp.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
26 aug 2015 16:24
Astrid, alvast nogmaals hartelijk dank. Door jouw laatste reactie over google cache (had ik nooit aan gedacht) ben ik de twee versies aan het vergelijken en komt tot de vaststelling dat het hele stuk - itemprop articleBody - zelf niet te voorschijn komt. Ik vermoed dus ergens een probleem in de gebruikte template (maar waar?) . Als administrator backend met andere template kan ik immers zonder problenen ieder artikel ophalen.
Hopelijk zit ik hiermee op het goede spoor.
compleet installatiepakket 3.4.3 (zonder de map installation ??) daar durf ik (nog) niet aan beginnen ,wegens onvoldoende kennis
Hopelijk zit ik hiermee op het goede spoor.
compleet installatiepakket 3.4.3 (zonder de map installation ??) daar durf ik (nog) niet aan beginnen ,wegens onvoldoende kennis
- STENAVS
- Nieuw op Joomla!NL
26 aug 2015 18:18Dat is het eenvoudigste dat er is. Pak het pakket lokaal uit, verwijder de map installation, zorg ervoor dat je links in Filezilla je lokale map zie en rechts de mappen en bestanden van je site. Selecteer links alles, rechter muisknop: Uploaden. Klaar. Let ook even op het tabje "Mislukte overdrachten". Het zou kunnen dan er iets niet klopt met je serverconfiguratie en dan kunnen we dat meteen tackelen.compleet installatiepakket 3.4.3 (zonder de map installation ??) daar durf ik (nog) niet aan beginnen ,wegens onvoldoende kennis
Maak eerst met Akeeba een backup van je site, dan kan je niks gebeuren. Ik heb namelijk eerder het vermoeden dat de update niet goed is gegaan want ook met Protostar zie ik geen artikelen.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
26 aug 2015 23:10
-De Akeeba backup was volledig en in orde.
-Pakket lokaal uitgepakt - opgeladen zonder installation map - 4640 overdrachten - geen enkele mislukte
De website vertoont op ' t eerste zicht geen enkel verschil, maar nog steeds met hetzelfde probleem.
Maar k heb toch weer al iets bijgeleerd. bedankt.
-Pakket lokaal uitgepakt - opgeladen zonder installation map - 4640 overdrachten - geen enkele mislukte
De website vertoont op ' t eerste zicht geen enkel verschil, maar nog steeds met hetzelfde probleem.
Maar k heb toch weer al iets bijgeleerd. bedankt.
- STENAVS
- Nieuw op Joomla!NL
27 aug 2015 09:40
Blijft vreemd.
Wat je kunt proberen:
Wat je kunt proberen:
- Protostar als standaard template zetten
- Ik zie fouten bij addthis, dus die uitschakelen
- Op tabblad server foutrapportage op Ontwikkeling zetten
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
27 aug 2015 10:20
1) met Protostar verkrijg ik enkel de homepage
2) Addthis uitgeschakeld ; geen wijzigingen
3) error reporting op develop
ik laat dit voorlopig zo staan en probeer dit te interpreteren
thx
2) Addthis uitgeschakeld ; geen wijzigingen
3) error reporting op develop
ik laat dit voorlopig zo staan en probeer dit te interpreteren
thx
- STENAVS
- Nieuw op Joomla!NL
27 aug 2015 10:59- Ja klopt. Maar je moet wel door kunnen klikken op de artikeltitel. Vermoed dat je dan ook een lege pagina krijgt overigens.
- Ik zie nu wel minder fouten
- Ik zie wel heel veel Strict Standards fouten. Die zijn in principe niet erg, maar dat duidt er denk ik wel op dat niet al je extensies up-to-date zijn.
Code:
Error: Permission denied to access property "toString"
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.834 seconden