Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Maak altijd een backup!

3 vraagjes...

3 vraagjes...

30 sep 2015 23:03
Hallo,

IK heb joomla 3.4.4 draaien sinds kort en heb mijn oude berichten om gekregen. Alleen heb ik 3 vraagjes...
  1. In de admin console staat boven elke pagina 2 keer de melding: "De template voor deze weergave is niet beschikbaar." Kan ik deze melding negeren of moet ik dit oplossen?
  2. In mijn postings worden de meeste email adressen verborgen, hoe maak ik ze zichtbaar?
  3. In sommige berichten staan afbeeldingen, maar zodra ik ze via de admin console open dan verdwijnt de afbeelding. Ik kan ze er wel weer inzetten, maar na het opslaan verdwijnt hij weer. Hoe kan ik dit voorkomen?

IK heb vandaag weer enkele uren zitten mopperen om men website werkend te krijgen, hopelijk kunnen jullie me helpen.

LIfe is hard, but so is a rock.
  • cpo1972
  • cpo1972's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

3 vraagjes...

01 okt 2015 09:00
Je hebt in dit topic nog een vraag lopen over dezelfde website.
Daarin ben je flink aan het stoeien met en 2.5-site waar je nu op een vreemde manier een 3.4.4-site van hebt weten te maken.
Ik vermoed dat de problemen die je nu in dit nieuwe topic aanhaalt allemaal te maken hebben met wat er in het eerder genoemde topic misgaat.

Het wordt voor wie jou wil helpen verwarrend als je dit nu apart gaat behandelen, terwijl je oorspronkelijke probleem nog niet is opgelost.
Daarom sluit ik dit topic af.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.610 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie