Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Backupbestand .j01 wordt niet een .jpa bestand
Backupbestand .j01 wordt niet een .jpa bestand
25 okt 2015 00:05
Hallo,
Deze week een nieuwe Joomla! 3.4.5 versie update op mijn drie site's gedaan.
Deze update's gingen in alle drie gevallen uitstekend.
Daardoor ook een nieuwe update van Akeeba backup component in de drie site's.
Maar nu het probleem bij twee site's krijg ik in de backupmap goede jpa bestanden en goede uitslag aan het einde van de backup, maar bij één site's geeft de backend naast een goede uitslag van de activiteit in de backupmap o.a. twee bestanden één .j01 bestand en een .jpa bestand die beduidend kleiner is volgens mijn rekenmachine 268 x zo klein de naam en de datum en tijd notatie zijn exact aan elkaar gelijk.
Wij kan vertellen wat hier niet goed is.
Vr gr en een goede zondag gewenst.
Kees
Deze week een nieuwe Joomla! 3.4.5 versie update op mijn drie site's gedaan.
Deze update's gingen in alle drie gevallen uitstekend.
Daardoor ook een nieuwe update van Akeeba backup component in de drie site's.
Maar nu het probleem bij twee site's krijg ik in de backupmap goede jpa bestanden en goede uitslag aan het einde van de backup, maar bij één site's geeft de backend naast een goede uitslag van de activiteit in de backupmap o.a. twee bestanden één .j01 bestand en een .jpa bestand die beduidend kleiner is volgens mijn rekenmachine 268 x zo klein de naam en de datum en tijd notatie zijn exact aan elkaar gelijk.
Wij kan vertellen wat hier niet goed is.
Vr gr en een goede zondag gewenst.
Kees
Mvg Kees,
- pa2cjh
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Re:Backupbestand .j01 wordt niet een .jpa bestand
25 okt 2015 09:50
Akeeba splitst de back-up, als deze te groot is, in meerdere delen. Beide delen horen dus bij elkaar.
- Peter
- Algemeen Moderator
25 okt 2015 12:07
Hallo Peter,
Bedankt voor je antwoord, ik ga er dan vanuit dat wanneer ik onverhoopt de backup zou moeten gebruiken deze automatisch tijdens een terugzet actie vanzelf aan elkaar worden gekoppeld.
Vr. gr. Kees
Bedankt voor je antwoord, ik ga er dan vanuit dat wanneer ik onverhoopt de backup zou moeten gebruiken deze automatisch tijdens een terugzet actie vanzelf aan elkaar worden gekoppeld.
Vr. gr. Kees
Mvg Kees,
- pa2cjh
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
25 okt 2015 13:23
Je had je topic afgesloten met de knop "Dit is de oplossing". Maar omdat de door jou geselecteerde post geen oplossing bevat, heb ik dit gecorrigeerd, zodat wel duidelijk is wat de oplossing is. Deze knop is namelijk alleen bedoeld om te gebruiken op een bericht waarin de oplossing staat beschreven.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.652 seconden