Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
PHP versie updaten. 500 error is het gevolg (Akeeba Backup)
29 okt 2015 09:37 - 29 okt 2015 09:38
Hallo iedereen,
Ik ben nieuw hier, dus mocht ik regels breken dan graag even aangeven.
Vanochtend wilde ik op een website de Akeeba Backup Extension updaten. Mijn PHP versie stond nog op 5.3 en dit moest ik eerst veranderen van Akeeba voordat ik de extensie kon updaten. Nadat ik dit in mijn hosting pakket gedaan had kreeg ik een "500 internal server error". Ik heb de versies 5.5 en 5.6 geprobeerd en beide gaven deze foutmelding. Heeft iemand dit al eens eerder gehad? En is hier een simpele oplossing? Joomla versie 3.4.5.
Alvast bedankt voor de moeite!
Groeten,
Bart Merkus
Ik ben nieuw hier, dus mocht ik regels breken dan graag even aangeven.
Vanochtend wilde ik op een website de Akeeba Backup Extension updaten. Mijn PHP versie stond nog op 5.3 en dit moest ik eerst veranderen van Akeeba voordat ik de extensie kon updaten. Nadat ik dit in mijn hosting pakket gedaan had kreeg ik een "500 internal server error". Ik heb de versies 5.5 en 5.6 geprobeerd en beide gaven deze foutmelding. Heeft iemand dit al eens eerder gehad? En is hier een simpele oplossing? Joomla versie 3.4.5.
Alvast bedankt voor de moeite!
Groeten,
Bart Merkus
- Bmerkus
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
29 okt 2015 09:53
Hallo Bart,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Het zou kunnen dat de fout veroorzaakt wordt door een verouderde extensie. Neem aan dat je de PHP versie terug kunt zetten naar 5.3? Zo ja, zet dan bij Algemene Instellingen op het tabblad Server de foutrapportage op Ontwikkeling. Zet dan je PHP versie weer hoger en kijk of je iets meer te zien krijgt dan alleen de internal server error.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Het zou kunnen dat de fout veroorzaakt wordt door een verouderde extensie. Neem aan dat je de PHP versie terug kunt zetten naar 5.3? Zo ja, zet dan bij Algemene Instellingen op het tabblad Server de foutrapportage op Ontwikkeling. Zet dan je PHP versie weer hoger en kijk of je iets meer te zien krijgt dan alleen de internal server error.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
29 okt 2015 10:03
Bedankt voor de tip! Helaas kreeg ik niet meer informatie. Het bracht me wel op een ander idee...
Ik heb een aantal subdomains waarin websites staan die in ontwikkeling zijn. Die zijn dus ook relatief nieuw. Die websites doen het wel. Ik ben bang dat ik dus modules moet gaan uitzetten totdat mijn website het wel weer doet toch?
Ik heb een aantal subdomains waarin websites staan die in ontwikkeling zijn. Die zijn dus ook relatief nieuw. Die websites doen het wel. Ik ben bang dat ik dus modules moet gaan uitzetten totdat mijn website het wel weer doet toch?
Gemarkeerd als webneus door: Astrid
- Bmerkus
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
29 okt 2015 10:33
Niet alleen modules, ook extensies en plugins. Handigste is om eerst alles uit te zetten wat je zelf geinstalleerd hebt, en ze dan 1 voor 1 weer aan te zetten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.659 seconden