Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Backup mislukt
Backup mislukt
02 nov 2015 17:48 - 02 nov 2015 17:50
Begin dit jaar heb ik een Website gemaakt in Joomla 3.3.6 (
www.annekescardart.nl
)
Vorige week kreeg ik via de mail een waarschuwing over een veiligheidsrisico.
Advies: Update naar Joomla 3.4.5 maar maak eerst een back-up
Ik ben naar de website, component Akeeba gegaan.
Daar zag ik de melding: Nieuwe versie van Akeeba beschikbaar
Die heb ik gedownload en geïnstalleerd.
Nu wil ik een back-up maken.
Akeeba begint, maar na een tijdje krijgt ik een foutmelding:
Alvast hartelijk dank voor de reactie.
Met vriendelijke groet,
Doeke
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Vorige week kreeg ik via de mail een waarschuwing over een veiligheidsrisico.
Advies: Update naar Joomla 3.4.5 maar maak eerst een back-up
Ik ben naar de website, component Akeeba gegaan.
Daar zag ik de melding: Nieuwe versie van Akeeba beschikbaar
Die heb ik gedownload en geïnstalleerd.
Nu wil ik een back-up maken.
Akeeba begint, maar na een tijdje krijgt ik een foutmelding:
Hoe kan ik dit oplossen?Back-up mislukt
De uitvoering van de back-up is gestopt, omdat er een fout is opgetreden.
De laatste foutmelding was:
AJAX Loading Error
HTTP Status: 500 (Internal Server Error)
Internal status: error
XHR ReadyState: 4
Raw server response:
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, service@webmailer.de and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Alvast hartelijk dank voor de reactie.
Met vriendelijke groet,
Doeke
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- doeke
- Heeft onderwerp gestart
- Bezoeker
Backup mislukt
02 nov 2015 18:01
Zo te zien host je bij Strato en daar werken de standaardinstellingen inderdaad niet. Zorg ervoor dat dit bij je configuratie zo staat en het zou moeten werken:
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Berichten: 37554
Backup mislukt
03 nov 2015 10:00
Hallo Astrid,
Dank voor je reactie. Ik ga jouw advies opvolgen.
Ik weet alleen niet waar ik die standaardinstellingen moet veranderen.
Is dat in Joomla? Zo ja, waar vind ik die?
Of moet ik contact opnemen met Strato? (Dat is inderdaad mijn host)
Alvast bedankt voor je reactie.
Met vriendelijke groet,
Doeke
Dank voor je reactie. Ik ga jouw advies opvolgen.
Ik weet alleen niet waar ik die standaardinstellingen moet veranderen.
Is dat in Joomla? Zo ja, waar vind ik die?
Of moet ik contact opnemen met Strato? (Dat is inderdaad mijn host)
Alvast bedankt voor je reactie.
Met vriendelijke groet,
Doeke
- doeke
- Heeft onderwerp gestart
- Bezoeker
Backup mislukt
03 nov 2015 10:09
Bij de configuratie van Akeeba backup.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Berichten: 37554
Backup mislukt
03 nov 2015 14:12
Hallo Astrid,
Ben naar Akeeba configuratie gegaan. Daar stonden de instellingen al zoals jij adviseerde.
Het maken van een back-up lukt nog steeds niet. Hij stopt bij 74% en ik krijg weer dezelfde foutmelding.
Zou het helpen als ik Akeeba deïnstalleer en opnieuw installeer?
Alvast weer bedankt voor je reactie.
Met vriendelijke groet,
Doeke
Ben naar Akeeba configuratie gegaan. Daar stonden de instellingen al zoals jij adviseerde.
Het maken van een back-up lukt nog steeds niet. Hij stopt bij 74% en ik krijg weer dezelfde foutmelding.
Zou het helpen als ik Akeeba deïnstalleer en opnieuw installeer?
Alvast weer bedankt voor je reactie.
Met vriendelijke groet,
Doeke
- doeke
- Heeft onderwerp gestart
- Bezoeker
Backup mislukt
03 nov 2015 14:21
Opnieuw installeren heeft geen zin. Het is een combinatie van Akeeba configuratie en serverconfiguratie van Strato.
Kijk deze ook even na:
Kijk deze ook even na:
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Berichten: 37554
Backup mislukt
04 nov 2015 07:45
Wellicht staat
hier
meer informatie over het oplossen van je probleem.
- David
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
- Berichten: 1031
- Webneus 2
Backup mislukt
04 nov 2015 21:37
Astrid, dit was inderdaad de oplossing: Ik heb bij 'grootte van de delen....' de grootte op 2.0 Mb gezet, en nu werkt het.
Bedankt voor je hulp.
Ik zie niet waar ik dit onderwerp kan sluiten, geen groene knop met "Dit is de oplossing".
Maar het onderwerp kan gesloten worden.
Nogmaals hartelijk dank.
Met vriendelijke groet,
Doeke
Bedankt voor je hulp.
Ik zie niet waar ik dit onderwerp kan sluiten, geen groene knop met "Dit is de oplossing".
Maar het onderwerp kan gesloten worden.
Nogmaals hartelijk dank.
Met vriendelijke groet,
Doeke
- doeke
- Heeft onderwerp gestart
- Bezoeker
Backup mislukt
04 nov 2015 22:54
Je had je topic afgesloten met de knop "Dit is de oplossing". Maar omdat de door jou geselecteerde reactie geen oplossing bevat, heb ik dit gecorrigeerd. Deze knop is namelijk alleen bedoeld om te gebruiken op een reactie waarin de oplossing staat beschreven.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Berichten: 37554
Tijd voor maken pagina: 0.733 seconden