Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Meerdere talen in Artikel Joomla 3.4.5
Meerdere talen in Artikel Joomla 3.4.5
04 nov 2015 08:56
Ha,
Ik heb Joomla geinstalleerd met meerdere talen dit werkt allemaal perfect. vlaggen switch, talen etc
maar wanneer ik in een artikel tekst wil toevoegen met een ander dan het latijnse alfabet bijvoorbeeld chinees of arabisch dan lukt dit niet, de tekens blijven volgens het latijnse alfabet.
Hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb Joomla geinstalleerd met meerdere talen dit werkt allemaal perfect. vlaggen switch, talen etc
maar wanneer ik in een artikel tekst wil toevoegen met een ander dan het latijnse alfabet bijvoorbeeld chinees of arabisch dan lukt dit niet, de tekens blijven volgens het latijnse alfabet.
Hoe kan ik dit oplossen?
Gemarkeerd als webneus door: Astrid
- joepp
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
04 nov 2015 09:16
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Volgens mij dien je dan je toetsenbord instellingen te wijzigen en taal te installeren op je eigen computer.
Volgens mij dien je dan je toetsenbord instellingen te wijzigen en taal te installeren op je eigen computer.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
04 nov 2015 09:18
Ik neem toch niet aan dat je Chinese tekst wil typen? Als je editor instellingen goed staan, dan moet je gewoon Chinese tekst vanuit kladblok in je editor kunnen plakken namelijk.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
04 nov 2015 09:25
Ha,
Ja ik zou in de editor willen kunnen werken in de gekozen taal zodat iemand in het Turks tekst kan in voeren en een ander in het Nederlands. Ik dacht dat daar de inhoudstaal voor ingesteld was,
Ja ik zou in de editor willen kunnen werken in de gekozen taal zodat iemand in het Turks tekst kan in voeren en een ander in het Nederlands. Ik dacht dat daar de inhoudstaal voor ingesteld was,
- joepp
- Nieuw op Joomla!NL
-
04 nov 2015 09:29
Dan moet je inderdaad de tip van Romke volgen. Maar degene die Turkse tekst in moet voeren heeft hoogstwaarschijnlijk zijn/haar toetsenbord ook op Turks staan, dus dan moet het in principe werken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
04 nov 2015 09:47
Ha,
Klopt, je moet de taal op je computer instellen dan werkt het prima, opgelost.
Bedankt voor het meedenken.
Groet Joep
Klopt, je moet de taal op je computer instellen dan werkt het prima, opgelost.
Bedankt voor het meedenken.
Groet Joep
- joepp
- Nieuw op Joomla!NL
-
04 nov 2015 09:50
Je had je topic afgesloten met de knop "Dit is de oplossing". Maar omdat de door jou geselecteerde reactie geen oplossing bevat, heb ik dit gecorrigeerd, zodat wel duidelijk is wat de oplossing is. Deze knop is namelijk alleen bedoeld om te gebruiken op een reactie waarin de oplossing staat beschreven.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.663 seconden