- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Blank scherm
Blank scherm
05 nov 2015 19:08Na Kickstart liep de site daar prima, zowel backend als frontend.
Dan de upgrade gestart en Joomla gaf aan: upgrade naar 3.2.7 ? ( vermoedelijk een tussenstap ? )
De upgrade liep prima, maar inloggen op de backend resulteert in een blank wit scherm. Ook de frontend resulteert in hetzelfde blank wit scherm. Ik kan dus nergens meer aan, maar zie de bestanden nog wel met Filezilla.
De map- en bestandsrechten heb ik vooraf gecontroleerd, allemaal 755 en 644 en de PHP-versie is op beide locaties PHP 5.5.25.
Graag jullie hulp, waarvoor dank.
- Luk
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
Blank scherm
05 nov 2015 19:17Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Blank scherm
05 nov 2015 19:27 - 05 nov 2015 19:43Ik heb die parameter op "maximum" gezet en krijg nu in de backend :
Fatal error: Call to a member function isAdmin() on a non-object in ......../joomla8_test_tc/plugins/system/remember/remember.php on line 42.
Dank voor je verdere hulp.
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- Luk
-
Blank scherm
05 nov 2015 19:46Anders je backup opnieuw terugzetten en voor het updaten de plugin Onthoud mij uitzetten.
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Blank scherm
05 nov 2015 19:57 - 05 nov 2015 20:08De backend ververst en krijg nu:
Ik kan ook niet naar het controlepaneel maar ik kan wel in alle andere menu's. Uitgelogd en terug ingelogd en ik krijg onmiddellijk - zonder inloggen - opnieuw bovenstaande boodschap. Raar.Table '....hcl31_jos8.jos8_postinstall_messages' doesn't exist SQL=SHOW FULL COLUMNS FROM `jos8_postinstall_messages`
In de frontend krijg ik een melding:
Nog ideeën of zal ik gelijk jouw 2e optie eens proberen ?Notice: Use of undefined constant COP_JOOMLA - assumed 'COP_JOOMLA' in /.../public_html/joomla8_test_tc/modules/mod_ext_skitter_slideshow_phoca_gallery/mod_ext_skitter_slideshow_phoca_gallery.php on line 140.
Edit Astrid: Ik heb de melding alweer tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- Luk
-
Blank scherm
05 nov 2015 20:10Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Blank scherm
06 nov 2015 09:52 - 06 nov 2015 09:56Fatal error: Call to a member function checkSession() on a non-object in ........../public_html/joomla8_test_tc/plugins/user/joomla/joomla.php on line 209
PS. zijn het deze html-tags die u bedoelt ? Ik heb dit ergens gemist in de forumregels...
Edit Astrid: Ik bedoel deze
Login of registreer om deze te zien.
- Luk
-
Blank scherm
06 nov 2015 10:05Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Blank scherm
06 nov 2015 10:22Op de frontend komt weliswaar nog:
Notice: Use of undefined constant COP_JOOMLA - assumed 'COP_JOOMLA' in /home/lukthcl31/domains/lukthcl31.thirtyone.axc.nl/public_html/joomla8_test_tc/modules/mod_ext_skitter_slideshow_phoca_gallery/mod_ext_skitter_slideshow_phoca_gallery.php on line 140
Welke stappen raadt u mij aan om nu de life-versie up te daten ? Het lijkt mij al zeker dat er iets mis is met Phoca Gallery. In de life-versie deïnstalleren en na update de recentste versie erop ?
Alleszins dank voor uw deskundige hulp.
- Luk
-
Blank scherm
06 nov 2015 10:26De melding is een Notice en geen foutmelding en komt waarschijnlijk doordat je de error_reporting nog aan hebt staan.
Maar ik zou inderdaad wel al je extensies nalopen en alles updaten. Aangezien je Joomla-versie ook al zwaar verouderd was en je dus nooit tussentijdse updates hebt gedaan, vermoed ik dat daar ook nog wel wat te updaten valt
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid