Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
foutmelding ernstige fout
22 dec 2015 12:42 - 22 dec 2015 14:06
Hallo Forum,
Tijden het updaten van de sites in mijn beheer naar versie 3.4.7 krijg ik zowel in het front- als backend de volgende melding:
Met belangstelling zie ik een oplossing tegemoet.
Groetjes Theo
Edit Jelle: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Tijden het updaten van de sites in mijn beheer naar versie 3.4.7 krijg ik zowel in het front- als backend de volgende melding:
Aangezien ik geen PHP grootheid ben, is dit een onoplosbaar raadsel voor mij. Wie kent de oplossing. Hopelijk heb ik deze vraag in de goede categorie ondergebracht.Fatal error: Call to undefined method JSession::initialise() in /home/p30444/domains/velg-band.nl/public_html/libraries/cms/application/cms.php on line 738.
Met belangstelling zie ik een oplossing tegemoet.
Groetjes Theo
Edit Jelle: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- HYwel
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
22 dec 2015 13:58
Ik herken het niet. Het handigste is om een backup terug te zetten van voor de update.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
22 dec 2015 15:14
Hallo Astrid,
Inmiddels heb ik een back-up van na 3.4.6 update terug gezet. Inmiddels ook de update naar 3.4.7 uitgevoerd. De site is weer "up en running" .
Het onderwerp mag, wat mij betreft, gesloten worden. Maar misschien wil deze of gene zich nog verdiepen in de fout melding.
Groetjes Theo
Inmiddels heb ik een back-up van na 3.4.6 update terug gezet. Inmiddels ook de update naar 3.4.7 uitgevoerd. De site is weer "up en running" .
Het onderwerp mag, wat mij betreft, gesloten worden. Maar misschien wil deze of gene zich nog verdiepen in de fout melding.
Groetjes Theo
- HYwel
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
22 dec 2015 15:17
Waarschijnlijk een storing of time-out op de server tijdens het updaten dan. Fijn dat het opgelost is, ik zal dit draadje sluiten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.710 seconden