Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
foutmelding ernstige fout
22 dec 2015 12:42 - 22 dec 2015 14:06
Hallo Forum,
Tijden het updaten van de sites in mijn beheer naar versie 3.4.7 krijg ik zowel in het front- als backend de volgende melding:
Met belangstelling zie ik een oplossing tegemoet.
Groetjes Theo
Edit Jelle: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Tijden het updaten van de sites in mijn beheer naar versie 3.4.7 krijg ik zowel in het front- als backend de volgende melding:
Aangezien ik geen PHP grootheid ben, is dit een onoplosbaar raadsel voor mij. Wie kent de oplossing. Hopelijk heb ik deze vraag in de goede categorie ondergebracht.Fatal error: Call to undefined method JSession::initialise() in /home/p30444/domains/velg-band.nl/public_html/libraries/cms/application/cms.php on line 738.
Met belangstelling zie ik een oplossing tegemoet.
Groetjes Theo
Edit Jelle: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Laatst bewerkt 22 dec 2015 14:06 door Jelle.
Discussie gesloten.
- HYwel
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
22 dec 2015 13:58
Ik herken het niet. Het handigste is om een backup terug te zetten van voor de update.
Groetjes, Astrid
| Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
22 dec 2015 15:14
Hallo Astrid,
Inmiddels heb ik een back-up van na 3.4.6 update terug gezet. Inmiddels ook de update naar 3.4.7 uitgevoerd. De site is weer "up en running" .
Het onderwerp mag, wat mij betreft, gesloten worden. Maar misschien wil deze of gene zich nog verdiepen in de fout melding.
Groetjes Theo
Inmiddels heb ik een back-up van na 3.4.6 update terug gezet. Inmiddels ook de update naar 3.4.7 uitgevoerd. De site is weer "up en running" .
Het onderwerp mag, wat mij betreft, gesloten worden. Maar misschien wil deze of gene zich nog verdiepen in de fout melding.
Groetjes Theo
Discussie gesloten.
- HYwel
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
22 dec 2015 15:17
Waarschijnlijk een storing of time-out op de server tijdens het updaten dan. Fijn dat het opgelost is, ik zal dit draadje sluiten.
Groetjes, Astrid
| Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.635 seconden