Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Geen opties bij modules en artikelen
23 dec 2015 11:40
Ik heb op een tijdelijk pad een site gemaakt, daarna deze verhuist naar de root en nu zie ik de extra opties zoals koppelingen bij de modules niet meer. Wat kan dit zijn?
Ook bij artikelen zie ik dit niet, dus hier bv geen metadata optie of dergelijks.
Ook bij artikelen zie ik dit niet, dus hier bv geen metadata optie of dergelijks.
Gemarkeerd als webneus door: Juliank92
- vogels
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
23 dec 2015 12:14
Hallo vogels,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Hoe heb je je site verhuisd? Het lijkt erop dat er het een en ander ontbreekt na de verhuizing.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Hoe heb je je site verhuisd? Het lijkt erop dat er het een en ander ontbreekt na de verhuizing.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
23 dec 2015 12:20
Hoi Astrid,
Dank je voor je snelle reactie. Ik heb mijn site verhuisd met installatron. Eerst de site geïnstalleerd (ook met installatron) op een tijdelijke map en daarna dus verplaatst naar de root van dezelfde server/domein
Dank je voor je snelle reactie. Ik heb mijn site verhuisd met installatron. Eerst de site geïnstalleerd (ook met installatron) op een tijdelijke map en daarna dus verplaatst naar de root van dezelfde server/domein
- vogels
- Nieuw op Joomla!NL
-
23 dec 2015 23:00 - 23 dec 2015 23:01
Verhuizen met Installatron? Naast het feit dat Installatron vaak voor problemen zorgt, heb ik daar nog nooit een verhuismogelijkheid gezien. Je kunt wel kopiëren via Installatron, maar dan zou je je originele site ook nog moeten hebben.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
24 dec 2015 07:40
Ja dat klopt, site heb ik gekloond, dus het origineel heb ik ook nog, daar werkt alles gewoon.
- vogels
- Nieuw op Joomla!NL
-
24 dec 2015 09:01
Gelukkig. Installeer Akeeba backup in je origineel en maak voor de zekerheid even een backup van je originele site en haal die met ftp naar je computer. Verwijder de gekloonde versie via Installatron.
Het beste kan je dan je originele site loskoppelen van Installatron. Kan via het gereedschapsknopje en dan bestanden en tabellen en dan helemaal onderaan aanvinken
Ga dan met ftp naar je server. Als het goed is staat daar dan alleen nog je submap. Sleep dan met Filezilla alles uit die submap naar je hoofdmap. Log in in /administrator en haal op de tabbladen systeem en server de naam van je submap uit de paden naar /tmp en /logs.
Het beste kan je dan je originele site loskoppelen van Installatron. Kan via het gereedschapsknopje en dan bestanden en tabellen en dan helemaal onderaan aanvinken
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Ga dan met ftp naar je server. Als het goed is staat daar dan alleen nog je submap. Sleep dan met Filezilla alles uit die submap naar je hoofdmap. Log in in /administrator en haal op de tabbladen systeem en server de naam van je submap uit de paden naar /tmp en /logs.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.663 seconden