Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Kan niet inloggen
Kan niet inloggen
29 dec 2015 16:33
Ik denk dat ik hier dan weer misschien terug naar de helpdesk van Antagonist moet misschien?
- AvLCoaching
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Kan niet inloggen
29 dec 2015 16:43
Dan bedoel je Installatron. Ik vind het een drama, maar het zou op jouw manier inderdaad wel moeten werken. Weet je zeker dat je de juiste inloggegevens gebruikt? Niet per ongeluk met knippen en plakken een spatie meegenomen?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Kan niet inloggen
29 dec 2015 16:52
Nee, nog een keer geprobeerd voor de zekerheid, ze doen het echt niet. Ik ga hiervoor wel terug naar antagonist.
Heel erg bedankt voor je reacties, ik ben in elk geval al weer een stap verder.
Heel erg bedankt voor je reacties, ik ben in elk geval al weer een stap verder.
- AvLCoaching
- Nieuw op Joomla!NL
Kan niet inloggen
29 dec 2015 16:54
Oh, daar heb ik natuurlijk niets aan. Het gaat over joomla niet over antagonist of niet.
Sorry, ik kan het soms allemaal even niet uit elkaar houden wat nou waar thuis hoort.
Sorry, ik kan het soms allemaal even niet uit elkaar houden wat nou waar thuis hoort.
- AvLCoaching
- Nieuw op Joomla!NL
Kan niet inloggen
29 dec 2015 17:20
Het gaat inderdaad nog steeds over Joomla. Alleen het vreemde is dat de melding die je krijgt verder niets aangeeft behalve dan dat je een foute inlogcombinatie gebruikt. Kijk eens of het helpt als je een andere browser gebruikt of je browsercache grondig opschoont.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Kan niet inloggen
30 dec 2015 08:58
Ik heb mijn geschiedenis gewist en ook een andere browser geprobeerd maar ook dat heeft nog niet mogen baten.
- AvLCoaching
- Nieuw op Joomla!NL
Kan niet inloggen
30 dec 2015 09:12
Ik zie dat je nu weer op Joomla 3.4.8 draait. Dat gaat dus echt niet werken in combinatie met die plugin. Je zult er eerst voor moeten zorgen dat je in een oudere versie in kunt loggen en die plugin kunt verwijderen voordat je gaat updaten.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Kan niet inloggen
30 dec 2015 09:26
Ik heb gisteren de oudste back-up die ik had terug gezet maar kon toen ook niet inloggen, wat kan ik daar verder nog aan doen dan.
Vanmorgen kreeg ik een e-mail binnen dat er actie vereist was en dat er een beveiligingsupdate beschikbaar was. Alhoewel ik hem altijd op automatisch updaten heb staan heb ik dat toch maar even gedaan. In die e-mail staat ook een link waarin staat dat je de hulp in kunt schakelen van de sitedokter. Ik vind het een beetje raar dat ze dit aanbieden terwijl je in de problemen komt omdat joomla zijn programma blijkbaar niet dicht heeft.
Vanmorgen kreeg ik een e-mail binnen dat er actie vereist was en dat er een beveiligingsupdate beschikbaar was. Alhoewel ik hem altijd op automatisch updaten heb staan heb ik dat toch maar even gedaan. In die e-mail staat ook een link waarin staat dat je de hulp in kunt schakelen van de sitedokter. Ik vind het een beetje raar dat ze dit aanbieden terwijl je in de problemen komt omdat joomla zijn programma blijkbaar niet dicht heeft.
- AvLCoaching
- Nieuw op Joomla!NL
Kan niet inloggen
30 dec 2015 09:32 - 30 dec 2015 11:04
Je probleem van gisteren zou mogelijk nog wel op te lossen zijn, maar dit probleem gaat heel lastig worden. Joomla is in orde, maar het probleem ligt bij de gebruikte extensie zoals al aangegeven en deels bij Installatron. Het lijkt een leuke tool, maar je hebt totaal geen controle over je site en Installatron bevat zelf vaak ook fouten.
Ik weet niet wat die sitedokter inhoudt. Is dat een betaalde service van je hoster?
Ik weet niet wat die sitedokter inhoudt. Is dat een betaalde service van je hoster?
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Kan niet inloggen
30 dec 2015 09:52
Ik gooi het weer door mekaar sorry. Het is inderdaad een betaalde service van Antagonist.
Alles wat ik tegenkom om het op te lossen is uiteraard betaald. Ik moet even kijken wat het beste lijkt te zijn.
Bij securi.net lijk je er ook meteen voor een jaar aan vast te zitten.
Alles wat ik tegenkom om het op te lossen is uiteraard betaald. Ik moet even kijken wat het beste lijkt te zijn.
Bij securi.net lijk je er ook meteen voor een jaar aan vast te zitten.
- AvLCoaching
- Nieuw op Joomla!NL
Kan niet inloggen
30 dec 2015 09:54
hm, dit is wel vreemd. Ik heb net pijnreductie laten scannen met
www.quttera.com/
en dan krijg ik de melding dat de site schoon is.
- AvLCoaching
- Nieuw op Joomla!NL
Kan niet inloggen
30 dec 2015 10:03
Dat gaf ik je al eerder aan. De melding die Romke laat zien wordt mogelijk veroorzaakt door die vreemde plugin die onterecht een internal server error genereert als er een bestand niet gevonden wordt. Dus vandaar mijn eerder suggestie om er eerst voor te zorgen dat je weer in kunt loggen, die plugin kunt verwijderen, kunt updaten naar 3.4.8 en dan weer je site te scannen. Ik kan het mis hebben, maar vermoed dat de melding van sucuri een false positive is.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.744 seconden