Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Maak altijd een backup!

opgelost Kan niet inloggen

Kan niet inloggen

29 dec 2015 15:03
#1
Hallo, als ik wil inloggen op mijn sites krijg ik een melding dat dit niet kan. Ik ben nou al bijna een week aan het klooien en hulp gevraagd bij mijn host maar wordt nu hier naartoe verwezen.
Ik probeer hier in te loggen: www.pijnreductie.nl/administrator en www.avlcoaching.nl/administrator
en krijg de volgende melding: Het laatste verzoek is geweigerd omdat het een ongeldig veiligheidsteken bevat. Vernieuw de pagina en probeer het opnieuw.
Die melding heb ik in het verleden wel vaker gehad, maar als ik dan een stap terug ging en het opnieuw probeerde kon ik gewoon inloggen.
Ik heb trouwens wel ontdekt dat het niet uitmaakt wat ik als wachtwoord intik, ik krijg altijd dezelfde melding.

Komt dit iemand bekend voor? Ik hoop het wel!
  • AvLCoaching
  • AvLCoaching's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 17

Kan niet inloggen

29 dec 2015 15:12
#2
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Het lijkt er op dat je sites gehackt zijn


Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.


Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.



Meestal wordt een site gehackt doordat er Malware of Spyware op je lokale pc zit.
Ga dus als volgt te werk:
  1. Zorg ervoor dat je PC Spy- en Malware vrij is.
  2. Zet een goede recente backup terug.
  3. wijzig al je wachtwoorden.
  4. update je site naar de nieuwste versie van Joomla en vergeet ook niet alle extensies mee te nemen.
  5. Maak meteen een nieuwe backup.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Romke
  • Romke's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 3646

Kan niet inloggen

29 dec 2015 15:31 - 29 dec 2015 15:33
#3
Het kan overigens ook komen door een verouderde versie van de cleantalk plugin.
De check bij sucuri geeft bij mij overigens hetzelfde aan, maar ik zie ook dat er ergens een vreemde internal server error wordt gegenereerd door een ontbrekende afbeelding in je template.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37554

Kan niet inloggen

29 dec 2015 15:40
#4
Hallo Romke, bedankt voor je reactie. Maar waarom krijg ik daar geen melding van dan of zie ik daar niets van? Ik kom nou misschien heel bleu over maar ik heb dit nog nooit meegemaakt. Aan de buitenkant ziet alles er heel normaal uit.
Het is nu al een dag of 4 gaande, ik laat hem elke dag een back-up maken dus ik zal dan wel geen goeie hebben ben ik bang!
  • AvLCoaching
  • AvLCoaching's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 17

Kan niet inloggen

29 dec 2015 15:41
#5
Hallo Astrid, bedankt voor je reactie. Ik heb inderdaad cleantalk even geprobeerd. Zou dit een manier van hun kunnen zijn om je zo te proberen te dwingen hun programma te gaan gebruiken?
  • AvLCoaching
  • AvLCoaching's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 17

Kan niet inloggen

29 dec 2015 15:48
#6
Nee, maar aangezien er iets veranderd is in de Joomla core, heeft dit invloed op de werking van de plugin. Aangezien je zoveel backups hebt, lijkt het me het snelste om een backup terug te zetten van voordat je cleantalk hebt geinstalleerd.
Dan updaten naar de laatste Joomla versie en dan voor de zekerheid hier nog even checken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37554

Kan niet inloggen

29 dec 2015 15:56
#7
back-ups zijn terug gezet, de melding is nou in elk geval anders (hij is trouwens niet van vóór de installatie van cleantalk) zucht.
op aanraden van de helpesk van mijn host had ik de wachtwoorden aangepast, maar nou worden ze dus niet meer herkend en kan ik er nog niet in. Ik heb dus zojuist alweer in de admin nieuwe wachtwoorden aangemaakt, maar ook dat wordt niet herkend. Opties?
  • AvLCoaching
  • AvLCoaching's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 17

Kan niet inloggen

29 dec 2015 16:11
#8
Hoe heb je die nieuwe wachtwoorden aangemaakt? Je draait nu 3.4.5 en die zou geen probleem moeten hebben met cleantalk, dus ik neem aan dat je nu de melding krijgt dat gebruikersnaam en wachtwoord niet overeenkomen?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37554

Kan niet inloggen

29 dec 2015 16:12
#9
Ja die melding krijg ik inderdaad
  • AvLCoaching
  • AvLCoaching's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 17

Kan niet inloggen

29 dec 2015 16:14
#10
De wachtwoorden heb ik trouwens aangepast in de DirectAdmin
  • AvLCoaching
  • AvLCoaching's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 17

Kan niet inloggen

29 dec 2015 16:16
#11
Je geeft helaas nog niet aan hoe.
Heb je deze query gebruikt?
Code:
INSERT INTO `jos31_users` (`name`, `username`, `password`, `params`) VALUES ('Administrator2', 'admin2', 'd2064d358136996bd22421584a7cb33e:trd7TvKHx6dMeoMmBVxYmg0vuXEA4199', ''); INSERT INTO `jos31_user_usergroup_map` (`user_id`,`group_id`) VALUES (LAST_INSERT_ID(),'8');
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37554

Kan niet inloggen

29 dec 2015 16:32
#12
Sorry, ik ga er vanuit dat iedereen altijd hetzelfde ziet als ik.
Ik host bij Antagonist. Als ik daar inlog kan ik mijn applicaties kiezen. Naast de applicaties komt een sleutel te staan waarmee ik de gegevens van mijn portals te zien krijg en ook de wachtwoorden van de portals kan wijzigen.
Ik hoef geen html of zo te gebruiken. Wat jij laat zien zegt mij helemaal niets. Ik weet wel dat de database Jos huppelepup heet maar ik krijg het zo niet te zien.
  • AvLCoaching
  • AvLCoaching's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 17
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.927 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie