Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
COM_INSTALLER_TYPE bij beheer
04 jan 2016 15:24
Ik heb net iets geprobeerd te verwijderen uit de site en dat lijkt gelukt te zijn.
Echter, nu staat er bij beheer 5x de volgende melding COM_INSTALLER_TYPE met een groot kruis.
Ik krijg deze ook niet weg.
Iemand een idee wat dit kan zijn en hoe dit te verwijderen is?
Echter, nu staat er bij beheer 5x de volgende melding COM_INSTALLER_TYPE met een groot kruis.
Ik krijg deze ook niet weg.
Iemand een idee wat dit kan zijn en hoe dit te verwijderen is?
- David
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
- Webneus 2
04 jan 2016 15:31
Dan rijst dus de vraag wat heb je eerder verwijderd?
Anders evt. back-up terugzetten?
Als je joomla-core zaken verwijderd hebt zou je met ftp een volledig pakket van je gebruikte versie, zonder de map installation, kunnen overzetten.
Daarna op ontdekken klikken.
Anders evt. back-up terugzetten?
Als je joomla-core zaken verwijderd hebt zou je met ftp een volledig pakket van je gebruikte versie, zonder de map installation, kunnen overzetten.
Daarna op ontdekken klikken.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
04 jan 2016 15:33
Ik heb een slider verwijderd van een test-site.
Dus echt dramatisch is het niet.
Maar ik wil wel weten hoe dit te verwijderen is.
Dus echt dramatisch is het niet.
Maar ik wil wel weten hoe dit te verwijderen is.
- David
- Webneus 2
04 jan 2016 15:37
Kijken welke id ze hebben en dan handmatig verwijderen uit de database (tabel xxx_extensions). Maak wel altijd eerst een backup!
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
04 jan 2016 15:39
Maakte die slider deel uit van een geinstalleerde template?
En hoe heb je die slider verwijderd?
Enigste optie die ik dan zo snel zou kunnen bedenken, of de slider opnieuw installeren en kijken wat er dan gebeurt of zoals eerder voorgesteld, een back-up terugzetten.
Ik neem aan dat je de (browser)cache ook al geleegd hebt. En eventueel al eens uit en in gelogd? geprobeerd met verschillende browsers?
Anders zou ik het verder niet weten.
En hoe heb je die slider verwijderd?
Enigste optie die ik dan zo snel zou kunnen bedenken, of de slider opnieuw installeren en kijken wat er dan gebeurt of zoals eerder voorgesteld, een back-up terugzetten.
Ik neem aan dat je de (browser)cache ook al geleegd hebt. En eventueel al eens uit en in gelogd? geprobeerd met verschillende browsers?
Anders zou ik het verder niet weten.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
04 jan 2016 17:12
Maar goed dat ik eerst een back-up heb gemaakt (bedankt Astrid). Na het verwijderen van de betreffende items uit de database, bleek de website deels niet meer te werken.
Terwijl datgene wat ik verwijderd had, gaan core onderdeel van Joomla! was en ook geen deel uitmaakt van de template.
Anyway, ik heb een back-up teruggezet en nu werkt alles weer.
Slotje.
Terwijl datgene wat ik verwijderd had, gaan core onderdeel van Joomla! was en ook geen deel uitmaakt van de template.
Anyway, ik heb een back-up teruggezet en nu werkt alles weer.
Slotje.
- David
- Webneus 2
Tijd voor maken pagina: 0.729 seconden