Mijn site is al lang erg traag en ondank dat ik veel uitkleedde en uitzetten en er enkele experts naar liet kijken werd het niet veel beter.
Nu trof ik onlanks in de directory Images/Stories deze file aan: ganteng.gif en deze geeft als plaatje deze tekst: "Hacked By d3b~X"
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Kennelijk is mijn site nu of ooit gehacked maar als dat opgelost kan zou hij ook weer sneller kunnen worden. Ik was er dus toch wel blij mee dit te zien.
Nu overweeg ik om een hele nieuwe Joomla site op te zetten, de template en de belangrijkste components weer te installeren zodat alles clean en save is. Belangrijk zijn nu Easysocial (met 1000 users), DTRegister voor event registratie en betalingen, Acymailing.
Ik weet echter niet of dit niet veel te omslachtig is want heb ook niet helemaal op een rij wat er nodig is om heel de database met alle users, events, registraties, en content over te zetten. Misschien kan het veel makkelijker maar omdat er al vaker tevergeeft naar corupte files is gezocht leek mij dit de meest schone en veilige methode. Of kan ik hem veel simpeler van malafde code ontdoen. Enkele scans die ik eerder deed troffen niets aan maar deze file doet anders vermoeden.
Fijn om van jullie een hint te krijgen wat jullie zouden doen.
Het gaat trouwens om
Code:
www.eindhovendanst.nl
VrGr Frank
Edit Juliank92: Ik heb de URL even tussen tags gezet.