Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Installatie fout bij upload naar hostprovider
Installatie fout bij upload naar hostprovider
07 jan 2016 22:08 - 08 jan 2016 19:00
Bij de installatie van joomla 3 op mijn host krijg ik volgende foutmelding, wat zou de oorzaak hiervan kunnen zijn?
Carlietie
Edit Jelle: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Fatal error: Cannot use Joomla\String\String as String because 'String' is a special class name in /customers/f/a/2/studiokleur.be/httpd.www/libraries/vendor/joomla/registry/src/Format/Json.php on line 12
Carlietie
Edit Jelle: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- carlietie
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
07 jan 2016 22:26
Lijkt erop dat je hoster PHP7 gebruikt of dat je dat zelf ingesteld hebt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
08 jan 2016 17:25 - 08 jan 2016 18:05
mocht je provider alleen met php7 ondersteunen dan blijft de enige mogelijkheid joomla 3.5 beta installeren, die kan er al mee overweg.
Edit Astrid: Deze oplossing is niet aan te raden. Beta versies zijn niet geschikt voor het gebruik op live sites en daarnaast zijn er nog geen NL-taalbestanden beschikbaar.
Edit Astrid: Deze oplossing is niet aan te raden. Beta versies zijn niet geschikt voor het gebruik op live sites en daarnaast zijn er nog geen NL-taalbestanden beschikbaar.
- itzmie
- Bezoeker
08 jan 2016 18:49
Probleem opgelost, stond op PHP 7.
bedankt voor de reactie
bedankt voor de reactie
- carlietie
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
08 jan 2016 18:58
Hallo,
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.646 seconden