Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Kan niet meer inloggen op backend en frontend
Kan niet meer inloggen op backend en frontend
14 jan 2016 12:28
Ik heb een (offline) testsite met Joomla! 3.4.8 en kan na installatie van Community Builder niet meer op de backend en off line frontend inloggen.
Inmiddels een backup gedraaid met de situatie van voor de Community Builder installatie, echter het probleem blijft zich voordoen.
Ik heb de viewlevels via PhpMyadmin bekeken en zie geen rare dingen, temeer daar ik e.e.a. kan vergelijken met de live site.
Wat kan ik doen om dit probleem op te lossen.
De sites draaien op dezelfde server bij Strato ed de live site werkt pima.
In het ergste geval moet ik maar een nieuwe Joomla! installatie doen en mijn live site kopiëren om weer een testsite te maken waar ik wel bij kan.
Bedankt voor elke tip alvorens ik geheel opnieuw begin met een testsite.
Inmiddels een backup gedraaid met de situatie van voor de Community Builder installatie, echter het probleem blijft zich voordoen.
Ik heb de viewlevels via PhpMyadmin bekeken en zie geen rare dingen, temeer daar ik e.e.a. kan vergelijken met de live site.
Wat kan ik doen om dit probleem op te lossen.
De sites draaien op dezelfde server bij Strato ed de live site werkt pima.
In het ergste geval moet ik maar een nieuwe Joomla! installatie doen en mijn live site kopiëren om weer een testsite te maken waar ik wel bij kan.
Bedankt voor elke tip alvorens ik geheel opnieuw begin met een testsite.
Groetjes en prettige dag,
Ed
Ed
- kroonsbe
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
14 jan 2016 12:33
Ik zou eerst je site eens online zetten door je configuration.php aan te passen. Dan kijken of je de site wel gewoon ziet. Dan eventueel de error_reporting op development zetten in je configuration.php.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
14 jan 2016 13:02 - 14 jan 2016 13:11
Hoi Astrid,
Ik heb de site zelf via config.php weer on line, dus daar kan ik bij en ik heb debug op 1 (dus active) gezet.
Als ik nu naar de backend [ www.depoortzangerswoudenberg/administrator ] ga zie ik behalve mijn inlogscherm nu de Joomla! foutopsporingsconsole.
Ik weet alleen niet waar ik nu moet kijken om iets te corrigeren. Een inlogpoging resulteert in de message:
Ik heb de site zelf via config.php weer on line, dus daar kan ik bij en ik heb debug op 1 (dus active) gezet.
Als ik nu naar de backend [ www.depoortzangerswoudenberg/administrator ] ga zie ik behalve mijn inlogscherm nu de Joomla! foutopsporingsconsole.
Ik weet alleen niet waar ik nu moet kijken om iets te corrigeren. Een inlogpoging resulteert in de message:
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.u heeft geen toegang tot het beheergedeelte van deze website
Ed
Ed
- kroonsbe
14 jan 2016 14:38
Astrid,
Misschien handig als ik ook weet tussen welke soort tags ik die messages dien te zetten. Ik had ze tussen [ ] gezet.
Overigens heb ik nog verder gezocht maat ik zie niet waarom ik niet op de backend kan inloggen.
Misschien handig als ik ook weet tussen welke soort tags ik die messages dien te zetten. Ik had ze tussen [ ] gezet.
Overigens heb ik nog verder gezocht maat ik zie niet waarom ik niet op de backend kan inloggen.
Ed
Ed
- kroonsbe
14 jan 2016 15:25 - 14 jan 2016 15:30forum.joomlanl.nl/forum/help#de-indeling-van-je-berichtMisschien handig als ik ook weet tussen welke soort tags ik die messages dien te zetten. Ik had ze tussen [ ] gezet.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
14 jan 2016 15:39
Bedankt voor de tip. Zal er voortaan aan denken.
maar ik kan nog steeds niet in de backend. Ik ga een volledige nieuwe test-installatie maken, want ik zie geen andere oplossing.
Wel Jammer dat ik dan niet de oorzaak heb kunnen achterhalen.
maar ik kan nog steeds niet in de backend. Ik ga een volledige nieuwe test-installatie maken, want ik zie geen andere oplossing.
Wel Jammer dat ik dan niet de oorzaak heb kunnen achterhalen.
Ed
Ed
- kroonsbe
14 jan 2016 15:58
Ik heb inmiddels de testsite database leeggemaakt en de livesite database daarin gekopieerd.
Alles werkt weer, dus probleem zat ergens in de database.
Opgelost.
Alles werkt weer, dus probleem zat ergens in de database.
Opgelost.
Ed
Ed
- kroonsbe
Tijd voor maken pagina: 0.725 seconden