Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Joomla verhuizen van DirectAdmin naar Plesk
Joomla verhuizen van DirectAdmin naar Plesk
20 mrt 2016 16:45
Hallo, in 1 a 2 maanden ga ik een nieuwe server in gebruik nemen. Mijn huidige srever draait met DirectAdmin en mijn nieuwe server draait met Plesk 12.5.30
Is het mogelijk om mijn Joomla website over te zetten of moet ik nieuwe gaan maken?
Vriendelijke groet, Herman.
Is het mogelijk om mijn Joomla website over te zetten of moet ik nieuwe gaan maken?
Vriendelijke groet, Herman.
- HeRiNo
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
20 mrt 2016 16:52
Directadmin en Plesk zijn beheerprogramma's voor de gebruikers op de servers. Dit heeft feitelijk niets met Joomla te maken.
Zolang jij zorgt, voor de verhuizing, dat je een goede werkende back-up (bijv via Akeeba) hebt kan er weinig tot niets misgaan.
Zolang jij zorgt, voor de verhuizing, dat je een goede werkende back-up (bijv via Akeeba) hebt kan er weinig tot niets misgaan.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
20 mrt 2016 18:26
Hoi Romke, dank je wel voor je reactie.
Akeeba gebruik ik wel, maar wat ik me af vraag is hoe dat gaat met de database van Joomla?
Groetjes, Herman.
Akeeba gebruik ik wel, maar wat ik me af vraag is hoe dat gaat met de database van Joomla?
Groetjes, Herman.
- HeRiNo
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
20 mrt 2016 19:17
Akeeba maakt een backup van je complete site, dus die kan je met kickstart op je nieuwe server zetten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.657 seconden