Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Maak altijd een backup!

opgelost verwijzing weg na installatie joomla 3.5.1

verwijzing weg na installatie joomla 3.5.1

13 apr 2016 11:28
Hallo,

Op een joomla site hadden we ingesteld dat als je lid bent van de groep "cursus" je doorverwezen wordt naar een bepaalde subdirectorie waar de cursus staat.
na de update naar Joomla 3.5.1 werkt dit niet meer. Is er iets veranderd in de mogelijkheid om door te verwijzen naar een bepaalde directorie als je inlogd? Waar kan ik dit (nu) vinden? en is hier misschien een oplossing voor?

Dus voorheen na inloggen kwam je automatisch op www.[joomlasite].nl/cursus directorie. Na update kom je gewoon bij je inloggegevens terecht, waar je je profiel kan veranderen.
Hoop dat iemand weet hoe dit op te lossen is, zonder terug te hoeven naar een backup.
  • pdaalmeer
  • pdaalmeer's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL

verwijzing weg na installatie joomla 3.5.1

13 apr 2016 11:49
Ik heb het inmiddels al gevonden.
Voorheen was de syntax na doorverwijzen in het menu /naamsite.nl/directorie Dit heb ik aanpast naar www.naamsite.nl/directorie en dat werkt weer.
  • pdaalmeer
  • pdaalmeer's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.614 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie