Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
website, beheeromgeving en installatie werkt niet.
14 apr 2016 15:41
Hi,
ik ben vrij nieuw met joomla, maar ik heb een probleem.
ongeveer 2 weken geleden heb ik mijn website eindelijk gepubliceerd na een hoop vervloekingen.
nu is net de nieuwe update gelanceerd, waardoor mijn site het nu gewoon niet meer doet. Ik heb een fotografiewebsite, en alle foto's deden het dus niet meer, wat ongeveer het belangrijkste van de website is.
Waarschijnlijk lag het dus aan de update, dus die wou ik graag uitvoeren. lukte niet. opzoeken op internet, stond er op een website ( weet even niet meer welke.. ) dat ik mijn database moest opruimen. nadat ik dat gedaan had, ben ik gelijk van mn site geknald en kan ik mijn beheeromgeving niet meer in. beide doen het nu gewoon niet meer. ik baal natuurlijk als een stekker, want ik weet echt niet wat ik misgedaan heb.
Kan iemand mij helpen?
mijn website is ; www.pdg-fotografie.nl
Groetjes,
Patty
ik ben vrij nieuw met joomla, maar ik heb een probleem.
ongeveer 2 weken geleden heb ik mijn website eindelijk gepubliceerd na een hoop vervloekingen.
nu is net de nieuwe update gelanceerd, waardoor mijn site het nu gewoon niet meer doet. Ik heb een fotografiewebsite, en alle foto's deden het dus niet meer, wat ongeveer het belangrijkste van de website is.
Waarschijnlijk lag het dus aan de update, dus die wou ik graag uitvoeren. lukte niet. opzoeken op internet, stond er op een website ( weet even niet meer welke.. ) dat ik mijn database moest opruimen. nadat ik dat gedaan had, ben ik gelijk van mn site geknald en kan ik mijn beheeromgeving niet meer in. beide doen het nu gewoon niet meer. ik baal natuurlijk als een stekker, want ik weet echt niet wat ik misgedaan heb.
Kan iemand mij helpen?
mijn website is ; www.pdg-fotografie.nl
Groetjes,
Patty
- pdgfotografienl