Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
website, beheeromgeving en installatie werkt niet.
14 apr 2016 15:41
Hi,
ik ben vrij nieuw met joomla, maar ik heb een probleem.
ongeveer 2 weken geleden heb ik mijn website eindelijk gepubliceerd na een hoop vervloekingen.
nu is net de nieuwe update gelanceerd, waardoor mijn site het nu gewoon niet meer doet. Ik heb een fotografiewebsite, en alle foto's deden het dus niet meer, wat ongeveer het belangrijkste van de website is.
Waarschijnlijk lag het dus aan de update, dus die wou ik graag uitvoeren. lukte niet. opzoeken op internet, stond er op een website ( weet even niet meer welke.. ) dat ik mijn database moest opruimen. nadat ik dat gedaan had, ben ik gelijk van mn site geknald en kan ik mijn beheeromgeving niet meer in. beide doen het nu gewoon niet meer. ik baal natuurlijk als een stekker, want ik weet echt niet wat ik misgedaan heb.
Kan iemand mij helpen?
mijn website is ; www.pdg-fotografie.nl
Groetjes,
Patty
ik ben vrij nieuw met joomla, maar ik heb een probleem.
ongeveer 2 weken geleden heb ik mijn website eindelijk gepubliceerd na een hoop vervloekingen.
nu is net de nieuwe update gelanceerd, waardoor mijn site het nu gewoon niet meer doet. Ik heb een fotografiewebsite, en alle foto's deden het dus niet meer, wat ongeveer het belangrijkste van de website is.
Waarschijnlijk lag het dus aan de update, dus die wou ik graag uitvoeren. lukte niet. opzoeken op internet, stond er op een website ( weet even niet meer welke.. ) dat ik mijn database moest opruimen. nadat ik dat gedaan had, ben ik gelijk van mn site geknald en kan ik mijn beheeromgeving niet meer in. beide doen het nu gewoon niet meer. ik baal natuurlijk als een stekker, want ik weet echt niet wat ik misgedaan heb.
Kan iemand mij helpen?
mijn website is ; www.pdg-fotografie.nl
Groetjes,
Patty
- pdgfotografienl
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
14 apr 2016 16:08 - 14 apr 2016 16:14
Hallo Patty,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Heb je een volledige back-up? Dan zou ik die terugzetten.
Of vraag bij je Hoster dat zij nog een back-up hebben van voor de update.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Heb je een volledige back-up? Dan zou ik die terugzetten.
Of vraag bij je Hoster dat zij nog een back-up hebben van voor de update.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
14 apr 2016 16:37
Ik heb wel een backup gemaakt via een extensie op joomla. Maar aangezien ik niet meer in de beheeromgeving kom, kan ik die niet inschakelen..
- pdgfotografienl
- Nieuw op Joomla!NL
14 apr 2016 16:50
met welke extensie dan? Akeeba?
Log dan in met je ftp-account.
bij standaard instelling vindt je back-up terug in de map admininstrator/components/akeeba/backup (.jpa bestand)
Hoe e.e.a terug te zetten vindt je in deze handleiding.
Log dan in met je ftp-account.
bij standaard instelling vindt je back-up terug in de map admininstrator/components/akeeba/backup (.jpa bestand)
Hoe e.e.a terug te zetten vindt je in deze handleiding.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
14 apr 2016 17:11
klopt, akeeba. alleen zoals ik al zei, ik kom mijn beheeromgeving niet in. ik weet wel hoe ik een backup terug moet zetten, maar hij geeft een error als ik in wil loggen.
- pdgfotografienl
- Nieuw op Joomla!NL
14 apr 2016 17:18
Kun je dan wel via je admin-panel van de hoster of via je ftp-account bij de bestanden komen?
Groeten, Romke
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
14 apr 2016 17:49
Wat bedoel je daarmee? sorry ik ben niet zo van de webbegrippen.
- pdgfotografienl
- Nieuw op Joomla!NL
14 apr 2016 18:49
ftp staat voor file transfer protocol.
Een bekend ftp-programma is filezilla. Met dit programma kun je eenvoudig bestanden uploaden en/of downloaden van je webruimte.
Wanneer je een account voor een webruimte neemt bij een hoster krijg je deze gegevens ook altijd door.
Ik denk dat je indertijd via installatron (of iets dergelijks) je site indertijd hebt geïnstalleerd?
Neem anders even contact op met je hoster!
Een bekend ftp-programma is filezilla. Met dit programma kun je eenvoudig bestanden uploaden en/of downloaden van je webruimte.
Wanneer je een account voor een webruimte neemt bij een hoster krijg je deze gegevens ook altijd door.
Ik denk dat je indertijd via installatron (of iets dergelijks) je site indertijd hebt geïnstalleerd?
Neem anders even contact op met je hoster!
Groeten, Romke
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
15 apr 2016 16:01
Hoi Patty,
Ik zag zonet dat je site weer online is.
Ik zie ook dat je inmiddels wel op 3.5.1 draait.
Kun je ons ook meedelen wat voor jouw de oplossing is/was?
Ik zag zonet dat je site weer online is.
Ik zie ook dat je inmiddels wel op 3.5.1 draait.
Kun je ons ook meedelen wat voor jouw de oplossing is/was?
Groeten, Romke
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
16 apr 2016 22:39
degene die mij geholpen heeft met het bouwen van mijn website heeft het gelukkig gefixt. weer een stressmoment minder
- pdgfotografienl
- Nieuw op Joomla!NL
16 apr 2016 22:42
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling, al heb je de exacte oplossing niet kunnen melden, maar ik snap dat je niet precies weet hoe diegene het heeft opgelost.
Veel succes verder met je site.
Wij sluiten dan nu dit topic.
Dank je wel voor de terugkoppeling, al heb je de exacte oplossing niet kunnen melden, maar ik snap dat je niet precies weet hoe diegene het heeft opgelost.
Veel succes verder met je site.
Wij sluiten dan nu dit topic.
Groeten, Romke
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.693 seconden