Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Problemen met doorverwijzen
Problemen met doorverwijzen
19 apr 2016 17:20
hallo,
Momenteel heb ik toch nog problemen met het volgende;
Ik heb in het menu bij login aangegeven dat er doorverwezen moet worden nadat iemand inlogt.
Dit gaat willekeurig wel of niet goed. Soms komen ze bij hun inlog gegevens en soms bij de pagina die staat aangegeven.
Op sommige pc's gaat het altijd goed.
Dit heeft altijd gewerkt maar sinds de upgrade naar joomla 3.5.1 is dit het geval. Misschien toeval.
Weet iemand misschien een oplossing hiervoor?
Momenteel heb ik toch nog problemen met het volgende;
Ik heb in het menu bij login aangegeven dat er doorverwezen moet worden nadat iemand inlogt.
Dit gaat willekeurig wel of niet goed. Soms komen ze bij hun inlog gegevens en soms bij de pagina die staat aangegeven.
Op sommige pc's gaat het altijd goed.
Dit heeft altijd gewerkt maar sinds de upgrade naar joomla 3.5.1 is dit het geval. Misschien toeval.
Weet iemand misschien een oplossing hiervoor?
- pdaalmeer
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Webneus 2
19 apr 2016 18:01
Er is een wijziging geweest in 3.4.6, maar daarna niet meer, dus lijkt me vreemd dat het vanaf 3.5.1 niet meer werkt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
20 apr 2016 15:50
Dan zou dat ook kunnen, want ze liepen best achter met de updates. Weet iemand alleen een mogelijke oplossing?
- pdaalmeer
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Webneus 2
20 apr 2016 15:59
Het is geen joomla probleem. Je geeft immer zelf al aan dat op sommige pc's het altijd goed gaat. Als het een fout of bug in joomla zou zijn dan zou iedereen er altijd last van moeten hebben.
Laat de mensen hun browsercache eens goed opschonen en/of laat het ze eens met een andere browser proberen.
Laat de mensen hun browsercache eens goed opschonen en/of laat het ze eens met een andere browser proberen.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
20 apr 2016 18:39
Heb je een absolute url of een url die met index.php begint ingesteld voor de doorverwijzing?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.676 seconden