Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Probleem na update naar Joomla 3.5.1
27 apr 2016 12:43
Hallo, heb een probleem na het updaten naar de laatste versie. vermoedelijk heb ik tijdens het updaten een andere bewerking gedaan waardoor de update mss niet goed is afgerond. Ik kan artikelen niet meer bewerken in de backend. Wanneer ik een artikel wil bewerken komt deze meteen met een html-achtige omgeving die ik daar wel zou kunnen bewerken maar niet kan opslaan! Ook wanneer ik een nieuw artikel aanmaak krijg ik hetzelfde te zien. Wat kan hier aan de hand zijn? Kan ik de update wellicht nog een keer uitvoeren, en zo ja, hoe doe ik dat dan. Heb geen backup of zo
- jspompe
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
27 apr 2016 12:52
Heb je de browsercache al geleegd? Database al gerepareerd? Zo ja, wat is het resultaat?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
27 apr 2016 13:30
Heb 'opschonen verlopen cache' gedaan. Geeft dan als bericht: Verlopen items zijn opgeschoond. Dit heeft echter niets veranderd aan de situatie. Het gaat overigens om de site
www.slagerijkouwenberg.nl
. Hoe en waar repareer ik de database?
Gr. Jos.
Gr. Jos.
- jspompe
- Nieuw op Joomla!NL
27 apr 2016 13:49 - 27 apr 2016 13:55
Heb het gevonden hoe de database te repareren: Extensies -> Beheren -> Database -> Repareren. Geeft echter fouten na deze actie, zie bijlagen. Mogelijk zegt dit iets over het probleem!
- jspompe
- Nieuw op Joomla!NL
27 apr 2016 13:55
Dan wordt het gokken. Zet een compleet installatiepakket van 3.5.1 (zonder de map installation) over met ftp. Ga naar Extensies - Ontdekken en installeer wat er ontdekt wordt. Repareer daarna nog een keer je database.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
20 jun 2016 16:46
Hallo Astrid,
gedaan wat jij had voorgesteld: via ftp complete 3.5.1. overgezet behalve de map installation, naar Extensies gegaan - Ontdekken (niets ontdekt), database gerepareerd en kwam toen met de melding in de bijlage. Al met al, niets verder gekomen dus.
Wat nu?
Gr. Jos.
gedaan wat jij had voorgesteld: via ftp complete 3.5.1. overgezet behalve de map installation, naar Extensies gegaan - Ontdekken (niets ontdekt), database gerepareerd en kwam toen met de melding in de bijlage. Al met al, niets verder gekomen dus.
Wat nu?
Gr. Jos.
- jspompe
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.667 seconden