Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
ik kan back-up niet terugplaatsen
02 mei 2016 20:52
Ik heb een back-up van een website in joomla 3.4.8. Die wilde ik upgraden, maar dat lukte niet. Ik kreeg een foutmelding. Ik heb een back-up hiervan naar mijn eigen provider(Wned) gezet, in een subdomein, hier geupdate en toen wilde ik hem weer terug zetten naar de andere provider (Argeweb).
Dit lukt niet, als ik hem via akeeba kickstart terug wil zetten stopt hij halverwege met een error. Ook als ik de oorspronkelijke back-up terug wil zetten lukt het niet.
Dus als ik de back-up bij Wned neerzet is er geen probleem, zet ik dezelfde back-up terug bij argeweb, dan krijg ik een foutmelding,.
Dus zou je zeggen, oplossing is voor de hand liggend: zet je website over naar Wned. Dat heb ik al eens gedaan, alleen moest mijn klant toen al haar e-mail instellingen aanpassen en dat wilde ze liever niet.
Ik probeer liever de oplossing te vinden in toch bij Argeweb houden, ik hoop dat jullie een idee hebben.
Ik heb ook nog geprobeerd om de bestanden via ftp over te zetten en de databasse met export en import over te zetten, maar ook daar krijg ik foutmeldingen.
Dit lukt niet, als ik hem via akeeba kickstart terug wil zetten stopt hij halverwege met een error. Ook als ik de oorspronkelijke back-up terug wil zetten lukt het niet.
Dus als ik de back-up bij Wned neerzet is er geen probleem, zet ik dezelfde back-up terug bij argeweb, dan krijg ik een foutmelding,.
Dus zou je zeggen, oplossing is voor de hand liggend: zet je website over naar Wned. Dat heb ik al eens gedaan, alleen moest mijn klant toen al haar e-mail instellingen aanpassen en dat wilde ze liever niet.
Ik probeer liever de oplossing te vinden in toch bij Argeweb houden, ik hoop dat jullie een idee hebben.
Ik heb ook nog geprobeerd om de bestanden via ftp over te zetten en de databasse met export en import over te zetten, maar ook daar krijg ik foutmeldingen.
- jecrvali
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
02 mei 2016 20:56
het zou handig zijn als je de foutmeldingen hier ook vermeld. Mogelijk dat de leden je dan beter kunnen helpen.
heb je ook al contact opgenomen met Argeweg, mogelijk is het een configuratieinstelling bij hen.
Lukt het wel om een kale, nieuwe joomla installatie te doen bij Argeweb?
heb je ook al contact opgenomen met Argeweg, mogelijk is het een configuratieinstelling bij hen.
Lukt het wel om een kale, nieuwe joomla installatie te doen bij Argeweb?
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
02 mei 2016 21:16
Ik zal de foutmeldingen opzoeken en ze hier neerzetten.
Ik bel argeweb morgen even.
Een schone installatie lukt wel via de scriptinstaller van argeweb.
Ik bel argeweb morgen even.
Een schone installatie lukt wel via de scriptinstaller van argeweb.
- jecrvali
-
02 mei 2016 21:17
En ik heb nog een andere site daar staan, die zal ik morgen ook proberen om via een back-up terug te zetten.
- jecrvali
-
02 mei 2016 21:26
Lijkt me niet echt een Joomla-vriendelijke hoster als ik dit zo lees
www.argeweb.nl/kb/article/joomla-install...bij-argeweb-455.html
Hoeveel werk kan het zo'n om een paar e-mail accounts aan te passen?
www.argeweb.nl/kb/article/joomla-install...bij-argeweb-455.html
Hoeveel werk kan het zo'n om een paar e-mail accounts aan te passen?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
06 mei 2016 09:28
Ik heb met argeweb overlegd en zij weten ook niet wat het probleem is. Ik heb de site maar opnieuw gemaakt, was gelukkig maar een kleine site.
Die e-mail adressen isop zich geen rpobleem, maar mijn klant krijgt het zelf niet voor elkaar en als ik speciaal heen moet voor die email adressen aan te passen, kost me dat nog meer tijd.
Ik ben ook al zoveel mogelijk mijn websites aan het overzetten van argeweb naar Wned, maar bij sommigen wil dat niet om verschillenede redenen. Argeweb is op zich geen slechte provider, maar wat minder flexibel en voor Joomla wat minder geschikt.
Bedankt voor het meedenken.
Die e-mail adressen isop zich geen rpobleem, maar mijn klant krijgt het zelf niet voor elkaar en als ik speciaal heen moet voor die email adressen aan te passen, kost me dat nog meer tijd.
Ik ben ook al zoveel mogelijk mijn websites aan het overzetten van argeweb naar Wned, maar bij sommigen wil dat niet om verschillenede redenen. Argeweb is op zich geen slechte provider, maar wat minder flexibel en voor Joomla wat minder geschikt.
Bedankt voor het meedenken.
- jecrvali
-
06 mei 2016 09:30
Je had je topic afgesloten met de knop "Dit is de oplossing". Maar omdat je probleem niet opgelost is of dat je geen oplossing hebt gemarkeerd/aangegeven, heb ik opgelost
verwijderd. Deze knop s.v.p. alleen gebruiken wanneer je probleem opgelost is en je een oplossing aan kunt geven.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.688 seconden