Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Artikelafbeeldingen worden als tekst getoond
27 mei 2016 22:19 - 27 mei 2016 22:41
Hallo,
Na de verhuizing van mijn site (afbeelding) naar een andere host heb ik een probleem met de afbeeldingen in artikelen.
Maar in virtuemart en enkele artikelen in een ander menu, zijn er geen problemen.
Ook als ik het artikel opnieuw aanmaak, na het wissen van de afbeelding uit mediabeheer, krijg ik alleen de naam te zien van de afbeelding. Er is dus geen broken afbeelding te zien.
Als ik hetzelfde doe in een sample menu, gaat het wel goed. Gewoon een afbeelding. Dus in main menu niet, ergens anders wel?
Wat is hier nu aan de hand?
Het gebeurt in de sub menu items
Edit Jelle: Ik heb je berichten samengevoegd.
Na de verhuizing van mijn site (afbeelding) naar een andere host heb ik een probleem met de afbeeldingen in artikelen.
Maar in virtuemart en enkele artikelen in een ander menu, zijn er geen problemen.
Ook als ik het artikel opnieuw aanmaak, na het wissen van de afbeelding uit mediabeheer, krijg ik alleen de naam te zien van de afbeelding. Er is dus geen broken afbeelding te zien.
Als ik hetzelfde doe in een sample menu, gaat het wel goed. Gewoon een afbeelding. Dus in main menu niet, ergens anders wel?
Wat is hier nu aan de hand?
Het gebeurt in de sub menu items
Edit Jelle: Ik heb je berichten samengevoegd.
- Marcel014
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
27 mei 2016 22:47
Welke editor gebruik je? Er ontbreekt een / voor images
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Marcel014
- Bekend met Joomla!NL
27 mei 2016 23:29
Ok, dat werkt, wel vreemd, want de / staat nergens verder, en daar werkt het gewoon..
- Marcel014
- Bekend met Joomla!NL
27 mei 2016 23:34
Er moet altijd een slash voor staan. Ik denk aan een fout in je .htaccess of een probleem met de serverconfiguratie.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
27 mei 2016 23:45
Bedankt voor je hulp zo laat nog.
En ik laat nog weten wat de oplossing is.
En ik laat nog weten wat de oplossing is.
- Marcel014
- Bekend met Joomla!NL
03 aug 2016 12:40
Excuus voor de late reactie,
Hoe kan ik dat veranderen? Bij JCE Administration :: Edit Profile --> Editor Parameters --> Filesystem --> File Directory Path heb ik een / ervoor gezet, maar als ik bv een afbeelding ga toevoegen in een artikel, toont de jce editor het pad zonder /
Handmatig toevoegen werkt dan wel.
In mijn .htacces staat niets van een pad, wat zou de host moeten veranderen?
Hoe kan ik dat veranderen? Bij JCE Administration :: Edit Profile --> Editor Parameters --> Filesystem --> File Directory Path heb ik een / ervoor gezet, maar als ik bv een afbeelding ga toevoegen in een artikel, toont de jce editor het pad zonder /
Handmatig toevoegen werkt dan wel.
In mijn .htacces staat niets van een pad, wat zou de host moeten veranderen?
- Marcel014
- Bekend met Joomla!NL
03 aug 2016 13:12
Heb je een link naar een pagina waar het fout gaat?
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
03 aug 2016 13:18
Nee, ik heb de / overal handmatig toegevoegd. Maar ik zal een voorbeeld artikel maken waar ik het niet toevoeg.
- Marcel014
- Bekend met Joomla!NL
03 aug 2016 13:38
Hierbij een artikel (bijlage) waarbij ik de / heb weggehaald bij het pad van de jce editor, dus als ik de afbeelding selecteer met de editor.
- Marcel014
- Bekend met Joomla!NL
03 aug 2016 14:23
Zet eens even url herschrijven uit en ga dan nog eens naar dat artikel. Ik vermoed dat er toch iets niet goed staat in je .htaccess namelijk. Zou alleen zo even niet weten wat precies.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.723 seconden