Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost website 3.4.8 update naar 3.5.1 en php 7
website 3.4.8 update naar 3.5.1 en php 7
20 jun 2016 10:51
Beste forum
Mijn hosting ondersteunt zowel php 5.6 als php 7. Mijn huidige versie is 3.4.8 en wil deze updaten naar 3.5.1. Ik zal eerst alle extenties updaten naar de laatste versie en een backup maken. Hoe is de handelswijze.? Gewoon updaten naar 3.5.1 en dan mijn hosting op de hoogte stellen om te updaten naar php 7?
vrgr
kelderg
Mijn hosting ondersteunt zowel php 5.6 als php 7. Mijn huidige versie is 3.4.8 en wil deze updaten naar 3.5.1. Ik zal eerst alle extenties updaten naar de laatste versie en een backup maken. Hoe is de handelswijze.? Gewoon updaten naar 3.5.1 en dan mijn hosting op de hoogte stellen om te updaten naar php 7?
vrgr
kelderg
- kelderg
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
20 jun 2016 11:18
Ook voor het updaten van je extensies kun je al een back-up maken. Dat wordt zo wie zo altijd aangeraden. Voor het overige zijn het de juiste stappen wat je aangeeft.
Wat betreft overgaan naar PHP 7. Mogelijk kun je dat zelf ook bij je hoster instellen via je directadmin, plesk of i.d. Tenminste als je host je dat aanbiedt. Anders zul je het hen inderdaad moeten vragen of zij dat doen.
Wat betreft overgaan naar PHP 7. Mogelijk kun je dat zelf ook bij je hoster instellen via je directadmin, plesk of i.d. Tenminste als je host je dat aanbiedt. Anders zul je het hen inderdaad moeten vragen of zij dat doen.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
20 jun 2016 11:59
Beste Romke
Zoals je aangaf heb ik eerst een backup gemaakt, toen alle extensies ge-updated en vervolgens ge -updated van 3.4.8 naar 3.5.1. Alles is voor zover goedgegaan en nu heb ik aan de hosting gevraagd php 5.6 om te zetten naat php 7, zodat de snelheid wordt verbeterd.
Ik hou je op de hoogte zodra dit is gebeurd. Bedankt voor de hulp
vrgr
kelderg
Zoals je aangaf heb ik eerst een backup gemaakt, toen alle extensies ge-updated en vervolgens ge -updated van 3.4.8 naar 3.5.1. Alles is voor zover goedgegaan en nu heb ik aan de hosting gevraagd php 5.6 om te zetten naat php 7, zodat de snelheid wordt verbeterd.
Ik hou je op de hoogte zodra dit is gebeurd. Bedankt voor de hulp
vrgr
kelderg
- kelderg
20 jun 2016 12:07
Mooi dat het tot zover is gelukt.
Je kunt straks zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Je kunt straks zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
20 jun 2016 13:04
Zojuist het bericht van de provider gekregen dat php is omgezet naar php 7
bedankt iedereen
vrgr
kelderg
bedankt iedereen
vrgr
kelderg
- kelderg
20 jun 2016 13:43
Is de "Dit is de oplossing" knop zo moeilijk te vinden?
Ik zal het nog een keertje voor je doen.
Ik zal het nog een keertje voor je doen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.657 seconden