Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
HTTP 500 ERROR
HTTP 500 ERROR
14 jul 2016 13:00
Ik heb na een upgrade van 3.5 naar 3.6 een foutmelding - als ik in de front end inlog - krijg ik nu direct de melding HTTP500 error
Ik gebruik de standaard inlogmodule van Joomla - heb op back end wel CB draaien - maar voorheen nooit geen problemen gehad!
Wie kan mij helpen zodat de judoka's weer in kunnen loggen
www.judo-staphorst.nl
inlognaam Test
ww test
BVD
Peter
Ik gebruik de standaard inlogmodule van Joomla - heb op back end wel CB draaien - maar voorheen nooit geen problemen gehad!
Wie kan mij helpen zodat de judoka's weer in kunnen loggen
www.judo-staphorst.nl
inlognaam Test
ww test
BVD
Peter
- Pandabeer
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
HTTP 500 ERROR
14 jul 2016 13:44
Zet de foutrapportage even op ontwikkeling, grote kans dat je dan een duidelijkere melding ziet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Pandabeer
- Joomla!NL ontdekker
HTTP 500 ERROR
14 jul 2016 14:31 - 14 jul 2016 14:37
Vreemd. Ik zie wel iets van ECC+ op de login pagina staan en dat lijkt me niet goed (te werken).
Edit: En ik zie ook wat vreemde cookiedomeinen denk ik.
Edit: En ik zie ook wat vreemde cookiedomeinen denk ik.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
HTTP 500 ERROR
14 jul 2016 14:39
Kun je me misschien wat verder opweg helpen - cookiedomeinen? Ik heb de ECC+ plugin uitgeschakeld en dit maakt niet(s) uit
- Pandabeer
- Joomla!NL ontdekker
HTTP 500 ERROR
14 jul 2016 14:48
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Met name die . voor www ziet er vreemd uit, maar kan ook geen probleem zijn.
Wat wel vreemd is, is dat als je inlogt en je krijgt de witte pagina en je zet dan www voor de url (of je haalt het weg), dat je dan weer de inlogpagina krijgt. Je kunt ook nog even de issuu plugin uitschakelen. Die geeft weliswaar "maar" een Strict Standards waarschuwing, maar je weet maar nooit of dat toch de boosdoener is. En je kunt nog even kijken of er bij je menu-item inloggen de juiste redirect staat.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
HTTP 500 ERROR
14 jul 2016 15:05
Bedankt - ISSUU uitgezet en redirect naar menu Home gezet - zie nu ook www.jud-staphorst,nl/index.php maar helaas een witte pagina alleen als ik in de back end de gebruiker weer uitlog dan krijg in de site (welliswaar niet ingelogd dus..) in de browser
- Pandabeer
- Joomla!NL ontdekker
HTTP 500 ERROR
14 jul 2016 15:18
Een longshot, maar kan het iets te maken hebben met de eventbooking component? Zie
forum.joomla.org/viewtopic.php?f=706&p=3412963#p3413353
- rovel
- Bekend met Joomla!NL
-
HTTP 500 ERROR
14 jul 2016 15:39
Daar kan het op lijken - heb nog een oude versie - moet dan nu betalen voor nieuwe versie - geen zin in - is het mogelijk om de update terug te zetten naar Joomla 3.5.x?
- Pandabeer
- Joomla!NL ontdekker
HTTP 500 ERROR
14 jul 2016 15:48
Je kan natuurlijk altijd een back-up terugzetten. Ik neem aan dat je die gemaakt hebt voordat je ging updaten.
Mocht eventbooking inderdaad de dwarsligger zijn, zou ik dat eerst uitproberen om deze extensie uit te zetten en kijken wat er daarna gebeurd. Mocht het dan goed zijn, weet je waar de oorzaak ligt. Dan is het jou wat je ermee wilt doen.
Mocht eventbooking inderdaad de dwarsligger zijn, zou ik dat eerst uitproberen om deze extensie uit te zetten en kijken wat er daarna gebeurd. Mocht het dan goed zijn, weet je waar de oorzaak ligt. Dan is het jou wat je ermee wilt doen.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
HTTP 500 ERROR
14 jul 2016 15:53
Helaas - het uitzetten van de Event module, component en plugins heeft geen nut... maar las dat je het zelfs moest deinstalleren... maar ook daar heb ik nu even geen mogelijkheid toe omdat ik niet de juiste computer hier heb...
- Pandabeer
- Joomla!NL ontdekker
HTTP 500 ERROR
14 jul 2016 16:08
Als je deinstalleert weet ik niet wat er gebeurt met de bestaande events, dus als het er niet te veel zijn zou ik eerst een lijst maken, en vooraf ook een backup. Zou zonde zijn als je veel kwijt bent en het toch ergens anders aan ligt.
- rovel
- Bekend met Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.702 seconden