Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
SEO instelling wijzigt logo
04 aug 2016 17:52
Op een website heb ik middels Akeeba backup en website geplaatst. Alles werkt qua layout echter geen enkele link werkt, krijg ik melding dat file not found. Nu kan ik in algemene instellingen de SEO instelling wijzigen in URL herschrijven. Dan werken de link naar behoren. Echter als ik dat doe dan wijzigt ook het logo. in de standaard logo.
Hoort dat zo?
Hoort dat zo?
- Btb
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
04 aug 2016 18:08
Nee, dat hoort niet zo. Kijk eens op wat voor manier er naar je logo verwezen wordt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
06 aug 2016 09:07
Hoi,
Ik vermoed dat je in je paden absolute in plaats van relatieve verwijzingen gebruikt.
Ik vermoed dat je in je paden absolute in plaats van relatieve verwijzingen gebruikt.
- Otto
- Bezoeker
11 aug 2016 10:55 - 11 aug 2016 11:00
en hoe zie ik dat en kan ik dat wijzigen?
Edit Astrid: Aanhef verwijderd. Reacties dienen aan "het forum" gericht te worden en niet aan personen.
Edit Astrid: Aanhef verwijderd. Reacties dienen aan "het forum" gericht te worden en niet aan personen.
- Btb
-
11 aug 2016 11:00
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool
hier
te vinden). Met deze tool kan je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan. Tevens kan je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Of zet een link naar je site hier neer zodat de leden mee kunnen kijken.
Of zet een link naar je site hier neer zodat de leden mee kunnen kijken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
11 aug 2016 11:19
Astrid,
Firebug gebruik ik. Het gaat om deze site. Het gaat om het logo
Ik had het woord paden niet gelezen als een soort verwijzing.
Firebug gebruik ik. Het gaat om deze site. Het gaat om het logo
Ik had het woord paden niet gelezen als een soort verwijzing.
- Btb
-
11 aug 2016 11:23
Ik zie dat url herschrijven uit staat en ik zie dit logo. Dus wat is nu je probleem?
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
11 aug 2016 11:49
Vanmorgen moest ik weer het logo overschrijven via FTP. Moet ff afwachten wat er nu gaat gebeuren
- Btb
-
03 okt 2016 20:15
Is dit al opgelost?
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "Dit is de oplossing" te klikken.
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "Dit is de oplossing" te klikken.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
04 okt 2016 16:53
Het probleem komt niet meer voor. Weet echter niet hoe t opgelost is
- Btb
-
04 okt 2016 16:55
Je had je topic afgesloten met de knop "Dit is de oplossing". Maar omdat je probleem niet opgelost is of dat je geen oplossing hebt gemarkeerd/aangegeven, heb ik opgelost
verwijderd. Deze knop s.v.p. alleen gebruiken wanneer je probleem opgelost is en je een oplossing aan kunt geven.
Dit is de tweede keer dat ik dit voor je moet corrigeren. S.v.p. in soortgelijke gevallen alleen even aangeven dat het draadje gesloten mag worden.
Dit is de tweede keer dat ik dit voor je moet corrigeren. S.v.p. in soortgelijke gevallen alleen even aangeven dat het draadje gesloten mag worden.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.705 seconden