Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Foutmelding bij update van 3.6.1 naar 3.6.2
Foutmelding bij updates 3.6.2
09 aug 2016 11:40 - 09 aug 2016 11:41
Ik heb hetzelfde probleem bij update van 3.6.1 naar 3.6.2. De database is goed, daar ligt het niet aan. Toch blijft de Joomlaversie op 3.6.1. staan
Een andere website heb ik van 3.6.0 naar 3.6.2 geupdate en daar ging het wel goed, hoewel ik daar ook de foutmelding kreeg.
Een andere website heb ik van 3.6.0 naar 3.6.2 geupdate en daar ging het wel goed, hoewel ik daar ook de foutmelding kreeg.
- Graetheidecomite
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
09 aug 2016 12:08
Ik heb je vraag afgesplitst omdat ik denk dat het niet hetzelfde probleem is als de vraag waar je inbrak. Als de joomlaversie op 3.6.1 blijft staan, dan is je update dus niet goed gegaan en zou je normaal gesproken bij het update component nog steeds de mogelijkheid moeten hebben om te updaten naar 3.6.2.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
09 aug 2016 19:25
De update component had ik al gedaan en is goed gegaan. Hij vraagt nu alleen om update naar 3.6.2 te doen en dat gaat dus niet.
PS Ik heb onder een ander account ingelogd omdat het oude niet meer werkte.
PS Ik heb onder een ander account ingelogd omdat het oude niet meer werkte.
- slangen
- Bezoeker
09 aug 2016 19:36Hallo Graetheidecomite,
Inmiddels is je oude account weer actief gemaakt en de nieuwe ( slangen ) zullen we verwijderen.
We hebben gezien dat je na meerdere inlog pogingen was geblokt, dit gebeurd uit veiligheid.
Als je weer problemen hebt met het vergeten van een wachtwoord of iets dergelijks neem dan even via mail contact op.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
09 aug 2016 19:40 - 09 aug 2016 19:41
Kan je wat duidelijker zijn met oog op je vraag?
Waarom werkt de update niet, krijg je foutmeldingen?
Waarom werkt de update niet, krijg je foutmeldingen?
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Foutmelding bij updates 3.6.2
10 aug 2016 16:03 - 10 aug 2016 16:08
Ik had hetzelfde probleem, dat Joomla niet kon worden bijgewerkt naar 3.6.2.
Akeeba bleek de boosdoener maar met het bijwerken naar de laatste versie ( klik hier voor versie 5.1.4 ) kun je weer gewoon een backup draaien en Joomla bijwerken naar 3.6.2.
Ook zou je de backup tijdelijk uit kunnen zetten bij "Beheren"
Akeeba bleek de boosdoener maar met het bijwerken naar de laatste versie ( klik hier voor versie 5.1.4 ) kun je weer gewoon een backup draaien en Joomla bijwerken naar 3.6.2.
Ook zou je de backup tijdelijk uit kunnen zetten bij "Beheren"
- droog003
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.821 seconden