Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Site niet meer bereikbaar na update PHP 5.6
16 aug 2016 08:10
Als mijn hosting de php naar versie 5.6 zet is de site niet meer bereikbaar. 500 interne fout.
De hoster zegt dat er een plugin deze versie niet kan verwerken.
Ik heb de alle bestanden van de server verwijdert en de nieuwste versie van Joomla geupload.
Helaas bij blijft 500 interne fout zien. Kan iemand mijn vertellen waar de fout zit.
De hoster zegt dat er een plugin deze versie niet kan verwerken.
Ik heb de alle bestanden van de server verwijdert en de nieuwste versie van Joomla geupload.
Helaas bij blijft 500 interne fout zien. Kan iemand mijn vertellen waar de fout zit.
- Drees
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
16 aug 2016 08:31
Heb je alleen bestanden geüpload en gebruik je dezelfde database? Dat zou mogelijk een fout kunnen veroorzaken. Zet anders de foutrapportage op ontwikkeling, misschien dat je dan iets meer info krijgt dan een kale foutmelding.
Of zet een backup van je eigen site terug en zet alle zelf geïnstalleerde extensies uit en als het dan wel werkt, zet je ze een voor een weer aan.
Of zet een backup van je eigen site terug en zet alle zelf geïnstalleerde extensies uit en als het dan wel werkt, zet je ze een voor een weer aan.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
16 aug 2016 08:44
Ben helemaal op nieuw begonnen. Alles van der server verwijderd en een nieuwe versie van joomla geupload. In plaats van een installatie scherm krijg code 500.
- Drees
- Bekend met Joomla!NL
-
16 aug 2016 09:14
Dan klopt die reactie van je hoster toch niet? Zou dit toch weer bij hen neerleggen dan.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
16 aug 2016 20:17
Een goed gesprek met mijn Hosting heeft geholpen. Het lag aan hun en niet aan Joomla.
Leer moment: een goede back up is goed waard ( scheelt dagen aan tijd), geef niet op, vraag advies aan het forum.
Leer moment: een goede back up is goed waard ( scheelt dagen aan tijd), geef niet op, vraag advies aan het forum.
- Drees
- Bekend met Joomla!NL
-
16 aug 2016 20:24
Bedankt voor het terugkoppelen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.709 seconden