Na het updaten van de website naar Joomla 3.6.3 krijgen bezoekers na het inloggen de volgende certificaatfout:
[website.nl] gebruikt een ongeldig beveiligingscertificaat. Het certificaat is alleen geldig voor de volgende namen: *.[provider.com], [provider.com] Foutcode: SSL_ERROR_BAD_CERT_DOMAIN
Volgens mijn provider klopt dat, want de server is nog niet gereed gemaakt voor https (ssl) en dan krijg je schijnbaar die melding. Ik heb in DirectAdmin ook geen toegang tot ssl. Https verwijst dan schijnbaar naar het certificaat van de server zelf. Ik heb geen idee wat ze daarmee bedoelen. Volgens mijn provider is het vreemd dat het gewerkt heeft, want dit certificaat stond er altijd al op en dan had ik ook toen een melding moeten krijgen. Hij gaat nu de server aanpassen om dit te laten werken en daarna moet ik een gratis echt ssl certificaat aanvragen via Letsencrypt vanuit DirectAdmin. Ik heb ook geen idee hoe dat zou moeten werken en wat ik daarmee dan moet doen.
Kortom: ik heb net een backup teruggezet van 15 oktober (Joomla 3.6.2) en daarmee is er in elk geval geen probleem meer om in te loggen. Ik vraag me nu af wat ik het beste kan doen om dit op te lossen. Heeft iemand hier verstand van? Waarom ontstaat dit sinds de nieuwe Joomla-versie?
Edit Jelle: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.