Hallo allemaal, dit is mijn eerste bezoek aan dit forum. Mijn naam is Marlet en ik werk als grafisch vormgever, sinds kort voor mezelf. Ik ben al enige tijd bekend met Joomla. Heb daar ook wat websites in gemaakt, maar kom nu een probleem tegen waar ik nog niet eerder mee te maken heb gehad.
Onlangs heb ik mijn domein apekopontwerp.nl verhuisd naar YourHosting en daar mijn website weer opnieuw opgebouwd. Zolang ik mijn nieuwe site nog aan het bouwen was kon ik deze bekijken op een tijdelijke link op hun server (
apekopontwerp.nl.server55.firstfind.nl/a...ontwerp.nl/index.php
) en in de tussentijd stond mijn domein nog elders gehost. Tot het moment kwam dat ik vond dat de nieuwe site er redelijk uitzag heb ik gewacht met verhuizen. Pas toen ik tevreden was heb ik de verhuiscode ingevoerd en zou het domein binnen 24u verhuisd zijn. Dit is gelukt, alleen nu lijkt het (als je het echte domein
apekopontwerp.nl/
opzoekt) alsof de template niet laadt. Ook de afbeeldingen laden niet en is de back-end niet bereikbaar.
Ik gebruik Joomla! 3.6.4 en template Jsn_ferado_pro (maar bij een standaard template heb ik het zelfde probleem).
Ik heb support gevraagd bij YourHosting, maar zij kunnen me niet helpen omdat volgens hen de fout in de website zit. Ik heb alleen geen idee wat het kan zijn. Wie kan mij hiermee helpen? BIj voorbaat ontzettend bedankt!
Hartelijke groet van Marlet