Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Na migratie naar 3.6.4 zijn nieuwe images niet zichtbaar
Na migratie naar 3.6.4 zijn nieuwe images niet zichtbaar
10 nov 2016 13:36 - 10 nov 2016 13:40
Van de week hebben we de website
www.gaafvoorkinderen.nl
gemigreerd naar 3.6.4 (kwam van de laatste versie van 2.5).
Alles zag er prima uit, totdat we een nieuw artikel maken.
Dit artikel bevat een aantal plaatjes en een "lees meer". Echter plaatst Joomla na het opslaan \" om de betreffende tags heen, waardoor de plaatjes niet te vinden zijn en de lees meer het ook niet doet.
Wat kan dit veroorzaken?
Link naar een voorbeeldartikel: gaafvoorkinderen.nl/kinderboeken/3477-fe...-de-drakenoppasser-2
Edit: er lijkt nog meer mis. Omdat ik dacht dat het misschien aan de editor lag, heb ik gewisseld naar Tinymc, en later weer terug naar JCE. Maar dat lijkt ie ook niet meer te pakken.
Alles zag er prima uit, totdat we een nieuw artikel maken.
Dit artikel bevat een aantal plaatjes en een "lees meer". Echter plaatst Joomla na het opslaan \" om de betreffende tags heen, waardoor de plaatjes niet te vinden zijn en de lees meer het ook niet doet.
Wat kan dit veroorzaken?
Link naar een voorbeeldartikel: gaafvoorkinderen.nl/kinderboeken/3477-fe...-de-drakenoppasser-2
Edit: er lijkt nog meer mis. Omdat ik dacht dat het misschien aan de editor lag, heb ik gewisseld naar Tinymc, en later weer terug naar JCE. Maar dat lijkt ie ook niet meer te pakken.
- Lc
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
10 nov 2016 13:41
Zo op het eerste gezicht lijkt me dat een probleem met de serverconfiguratie. Denk dat magic quotes aan staat.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
10 nov 2016 14:04
Oh dat klopt idd. Ik heb al contact gehad met de provider. Hij ging kijken wat hij kon doen. Hij vertelde me dat het een beveiligingsdingetje was en dat de website gewoon moest werken.
Niet dus...
Ik probeerde het gisteren zelf op te lossen in de htacces maar dat resulteerde in interval server issues....
Niet dus...
Ik probeerde het gisteren zelf op te lossen in de htacces maar dat resulteerde in interval server issues....
- Lc
- Joomla!NL ontdekker
-
11 nov 2016 09:48
Lijkt ook maar bij 1 afbeelding te gebeuren. Wat als je de core bestanden nog een keer opnieuw installeert via Componenten - Update?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
11 nov 2016 11:20
Het gaat mis bij nieuwe of opnieuw opgeslagen artikelen.
Ik ga je suggestie eerst nog uitproberen.
Ik ga je suggestie eerst nog uitproberen.
- Lc
- Joomla!NL ontdekker
-
11 nov 2016 12:45
Het opnieuw installeren van de core heeft niet geholpen....
- Lc
- Joomla!NL ontdekker
-
11 nov 2016 16:07
Staat magic quotes nou aan of uit? Daar heb je nog geen antwoord op gegeven.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
12 nov 2016 21:29
hmmm ik had nog geantwoord, dat de magic quotes idd aan stonden. Maar dat heb ik blijkbaar niet goed opgeslagen.
Inmiddels zijn ze uitgezet door de provider. Problemen met het beeld en de "read more" lijken opgelost. Ook doet JCE editor het weer naar behoren.
Dus dit was idd de oorzaak. Thanx
Inmiddels zijn ze uitgezet door de provider. Problemen met het beeld en de "read more" lijken opgelost. Ook doet JCE editor het weer naar behoren.
Dus dit was idd de oorzaak. Thanx
- Lc
- Joomla!NL ontdekker
-
Tijd voor maken pagina: 0.726 seconden