Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Update mislukt
Update mislukt
10 nov 2016 15:10
Geachte dames en heren,
Topic: 500 Library path
Gisteravond om 21:59 uur heb ik de discussie over bovenstaande topic gesloten. Ik kon weer de frontend van mijn website benaderen nadat ik via FileZilla alles opnieuw geüploaded had en een kleinigheid aangepast.
Maar nu wilde ik updaten naar Joomla 3.6.4
Ik ging naar Controlepaneel > Componenten > Joomla! Update.
Op het scherm ‘Joomla update’ staat: Er zijn geen updates beschikbaar. U beschikt al over de nieuwste Joomla!versie, 3.3.6
Dat klopt toch niet? Wat kan ik doen om te zorgen dat ik 3.6.4 krijg?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Met vriendelijke groet,
Doeke Dobma
Topic: 500 Library path
Gisteravond om 21:59 uur heb ik de discussie over bovenstaande topic gesloten. Ik kon weer de frontend van mijn website benaderen nadat ik via FileZilla alles opnieuw geüploaded had en een kleinigheid aangepast.
Maar nu wilde ik updaten naar Joomla 3.6.4
Ik ging naar Controlepaneel > Componenten > Joomla! Update.
Op het scherm ‘Joomla update’ staat: Er zijn geen updates beschikbaar. U beschikt al over de nieuwste Joomla!versie, 3.3.6
Dat klopt toch niet? Wat kan ik doen om te zorgen dat ik 3.6.4 krijg?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Met vriendelijke groet,
Doeke Dobma
- doeke
- Heeft onderwerp gestart
- Bezoeker
Update mislukt
10 nov 2016 15:15 - 10 nov 2016 15:15Als je zelf geen rare dingen hebt gedaan, dan kan je het beste eerst even bij Extensiebeheer - Updaten de cache opschonen. Meestal krijg je daarna wel de updates te zien bij de component.alles opnieuw geüploaded had en een kleinigheid aangepast
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Berichten: 37556
Update mislukt
10 nov 2016 17:29
Hallo Astrid,
Dank voor je mail.
Helaas! Jouw advies opgevolgd: Bij Extensiebeheer - Updaten de cache opgeschoond. Geen resultaat. Bij mijn browsers Edge en Google Chrome) de cache opgeschoond via F5. Geen resultaat.
Ik weet het niet meer. Ik begin te vrezen dat ik de hele website opnieuw moet gaan maken.
Of zijn er nog andere mogelijkheden?
Alvast weer bedankt voor je reactie.
Met vriendelijke groet,
Doeke Dobma
Dank voor je mail.
Helaas! Jouw advies opgevolgd: Bij Extensiebeheer - Updaten de cache opgeschoond. Geen resultaat. Bij mijn browsers Edge en Google Chrome) de cache opgeschoond via F5. Geen resultaat.
Ik weet het niet meer. Ik begin te vrezen dat ik de hele website opnieuw moet gaan maken.
Of zijn er nog andere mogelijkheden?
Alvast weer bedankt voor je reactie.
Met vriendelijke groet,
Doeke Dobma
- doeke
- Heeft onderwerp gestart
- Bezoeker
Update mislukt
10 nov 2016 17:45
Wat heb je precies gedaan om die foutmelding weg te krijgen? Ik ben bang dat daar al iets mis is gegaan. Neem aan dat je ook bij de update component de cache opgeschoond hebt? En als je handmatig bestanden overgezet hebt is het ook wel goed om even bij Ontdekken te kijken en de database te repareren. Als dat allemaal niet helpt, dan kan je proberen om methode C van
deze pagina
te gebruiken.
Enne......... je kunt toch ook gewoon een backup terugzetten in plaats van opnieuw te beginnen?
Enne......... je kunt toch ook gewoon een backup terugzetten in plaats van opnieuw te beginnen?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Berichten: 37556
Update mislukt
20 nov 2016 17:20
Geachte dames en heren,
Het advies van Astrid heb ik opgevolgd: Kijk bij 'Ontdekken'.
Daar kreeg ik een melding: "Database is niet up-to-date" (Zie bijlage)
Hoe repareer ik die database? Moet dat via Joomla, moet dat via Strato (mijn webhost), moet dat met Filezilla?
Ben ik dan al mijn gegevens kwijt?
U ziet: IK ben op dat gebied een leek.
Alvast dank voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Doeke Dobma
Het advies van Astrid heb ik opgevolgd: Kijk bij 'Ontdekken'.
Daar kreeg ik een melding: "Database is niet up-to-date" (Zie bijlage)
Hoe repareer ik die database? Moet dat via Joomla, moet dat via Strato (mijn webhost), moet dat met Filezilla?
Ben ik dan al mijn gegevens kwijt?
U ziet: IK ben op dat gebied een leek.
Alvast dank voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Doeke Dobma
- doeke
- Heeft onderwerp gestart
- Bezoeker
Update mislukt
20 nov 2016 18:11
In joomla:
Extensies -> beheren -> database
klik links boven op knop repareren.
En nee je bent je gegeven niet kwijt.
Extensies -> beheren -> database
klik links boven op knop repareren.
En nee je bent je gegeven niet kwijt.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
- Berichten: 3647
Update mislukt
23 nov 2016 19:18
Heb de update van mijn website (
www.annekescardart.nl
) naar 3.6.4 gedaan. Ik kom wel in het administrator-gedeelte, maar als ik naar de website wil krijg ik de melding: 500 Library path /libraries/framework cannot be found. Zie bijlage
Hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt voor de reactie.
Met vriendelijke groet,
Doeke Dobma
Hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt voor de reactie.
Met vriendelijke groet,
Doeke Dobma
- doeke
- Heeft onderwerp gestart
- Bezoeker
Tijd voor maken pagina: 0.685 seconden