Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Foutmelding bij inlog op Frontend: File not found
Foutmelding bij inlog op Frontend: File not found
03 jan 2017 11:05
Vorige week heb ik hier op het forum een post geplaatst omdat ik niet meer op mijn website kwam
Zoals in die post aangegeven, is dat weer opgelost. Probleem wat ik nu heb is dat ik sindsdien de melding 'File not found' krijg bij het inloggen op de frontend.
Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? Alvast bedankt voor het meedenken!
Code:
https://forum.joomlanl.nl/forum/3-x-installatie-update-upgrade-backup-en-verhuizing/53249-opgelost-ssl-niet-goed-ingesteld-website-niet-meer-te-benaderen#143193
Zoals in die post aangegeven, is dat weer opgelost. Probleem wat ik nu heb is dat ik sindsdien de melding 'File not found' krijg bij het inloggen op de frontend.
Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? Alvast bedankt voor het meedenken!
- Re81
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
03 jan 2017 11:17
Staat de verwijzing na inlog wel goed?
c.q. staan de rechten van die pagina wel goed
c.q. staan de rechten van die pagina wel goed
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
03 jan 2017 11:19 - 03 jan 2017 11:21
Goeie vraag... waar vind ik die? In de rechten van de module?
- Re81
- Joomla!NL ontdekker
03 jan 2017 11:32
Ik zou eerst de verwijzing na inlog eens controleren. En dan kijken of het artikel/menu-item waar je daar naar verwijst wel op geregistreerd staat.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
03 jan 2017 11:39
Verwijzing naar de pagina vindt je inderdaad in de module.
De pagina / artikel natuurlijk bij het artikel zelf en/of in het menu.
zoals Astrid al zegt en ik ook bedoelde in #1
De pagina / artikel natuurlijk bij het artikel zelf en/of in het menu.
zoals Astrid al zegt en ik ook bedoelde in #1
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
03 jan 2017 15:31 - 03 jan 2017 15:36
Zover ik kan zien, staan de rechten goed. Zowel in de module van het inlogformulier als in de artikelen / pagina's als in het menu... Kan het ook ergens in de instellingen zitten van de webhost? Ik heb dit probleem namelijk nooit eerder gehad, maar nu werk ik op een voor mij onbekende webhost en heb al meer instellingsproblemen gehad (zoals dat er automatisch naar een verkeerde index verwezen werd bijvoorbeeld)
Edit:
Als ik in de backend van mijn joomla installatie naar de algemene instellingen ga van de server, krijg ik ook standaard deze foutmelding:
Ik kan dan kiezen voor 'doorgaan' - 'script debuggen' - of 'script stoppen' (en ik kies dan 'doorgaan')
Edit:
Als ik in de backend van mijn joomla installatie naar de algemene instellingen ga van de server, krijg ik ook standaard deze foutmelding:
Code:
Een script op deze pagina is bezig, of het reageert niet meer. U kunt het script nu stoppen, de scriptdebugger openen, of het script laten doorgaan.
Script: resource://gre/modules/commonj…scripts/content-script-libs.js:4
Ik kan dan kiezen voor 'doorgaan' - 'script debuggen' - of 'script stoppen' (en ik kies dan 'doorgaan')
- Re81
- Joomla!NL ontdekker
03 jan 2017 15:55
Het kan altijd aan de serverconfiguratie liggen, maar dan kan je dus het beste even contact met de hoster opnemen. Ik neem aan dat je bij de login module de optie "versleutel inlogformulier" wel netjes op Nee hebt staan?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.661 seconden