Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Maak altijd een backup!

Hardnekkige 503 in de backend

24 aug 2017 12:41
Deze bijlage is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Beste forumleden,

Ik heb op een site in aanbouw een hardnekkig probleem. Het is begonnen met een verse Joomla-installatie in combinatie met een complexe template. Deze template installeerde allerlei extra extensies. Hij veroorzaakte echter allerlei 503 meldingen (ook aan de voorkant) die ik alleen wegkreeg door te wisselen van PHP 5.6 naar 7.0 of 7.1 of vice-versa).

Omdat de eerste installatie al in 2016 was, concludeerde ik dat er er ergens een compatibiliteitsprobleem was. Om een lang verhaal kort te maken: updaten, herinstalleren etc niets werkte.

Ondertussen met een schone lei begonnen. Verse J 3.7.5 en een splinternieuwe -eenvoudige- template. En het heeft geholpen, een beetje. Ik heb nog steeds 503 meldingen maar alleen aan de backend. Tevens zijn ze door de pagina te verversen weg te krijgen. Er is dan gewoon als admin te werken.

Ik heb een foutlog bijgevoegd. Zelf heb ik er net niet genoeg verstand van. Dus mijn vraag is, wil iemand hier 's een kijkje in nemen om zodoende de oorzaak te achterhalen?

Bij voorbaat dank!
Geert Franken
SpotOn Webdesign
Portugal
spoton-webdesign.eu
  • geertf
  • geertf's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

24 aug 2017 12:46
Heb je deze foutlog al doorgestuurd aan je hoster? Lijkt me namelijk eerder een probleem met de serverconfiguratie.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team

24 aug 2017 15:18
Jazeker maar hun reactie was dat er ergens een script zou blijven 'hangen'. Daar kwam ik dus helaas niet verder mee...
Geert Franken
SpotOn Webdesign
Portugal
spoton-webdesign.eu
  • geertf
  • geertf's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.613 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie