Deze bijlage is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Beste forumleden,
Ik heb op een site in aanbouw een hardnekkig probleem. Het is begonnen met een verse Joomla-installatie in combinatie met een complexe template. Deze template installeerde allerlei extra extensies. Hij veroorzaakte echter allerlei 503 meldingen (ook aan de voorkant) die ik alleen wegkreeg door te wisselen van PHP 5.6 naar 7.0 of 7.1 of vice-versa).
Omdat de eerste installatie al in 2016 was, concludeerde ik dat er er ergens een compatibiliteitsprobleem was. Om een lang verhaal kort te maken: updaten, herinstalleren etc niets werkte.
Ondertussen met een schone lei begonnen. Verse J 3.7.5 en een splinternieuwe -eenvoudige- template. En het heeft geholpen, een beetje. Ik heb nog steeds 503 meldingen maar alleen aan de backend. Tevens zijn ze door de pagina te verversen weg te krijgen. Er is dan gewoon als admin te werken.
Ik heb een foutlog bijgevoegd. Zelf heb ik er net niet genoeg verstand van. Dus mijn vraag is, wil iemand hier 's een kijkje in nemen om zodoende de oorzaak te achterhalen?
Bij voorbaat dank!