Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
500 ERROR na Akeeba backup
21 sep 2017 09:41 - 21 sep 2017 09:51
De update van 3.7.5 naar 3.8.0 ging zonder problemen. Op local host werkt het prima.
Tijdens de installatie zijn er geen foutmeldingen. Deze is pas op het moment dat je op de button klikt om de voorpagina of back end te bekijken.
Heeft iemand een idee naar de oplossing?
Code:
Notice: Constant JROUTER_MODE_RAW already defined in /xxx/yyy/public_html/site.com/libraries/cms/router/router.php on line 17Notice: Constant JROUTER_MODE_SEF already defined in /xxx/yyy/public_html/site.com/libraries/cms/router/router.php on line 24
Tijdens de installatie zijn er geen foutmeldingen. Deze is pas op het moment dat je op de button klikt om de voorpagina of back end te bekijken.
Heeft iemand een idee naar de oplossing?
Laatst bewerkt 21 sep 2017 09:51 door edwerf. Reden: pad aangepast
- edwerf
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
21 sep 2017 09:45
Bij het plaatsen online, heb je toen de root en de database eerste wel leeg gemaakt? (of evt. nwe db)
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
-
- Algemeen Moderator
-
21 sep 2017 10:06
Met de database heb ik niets gedaan. Ik werk op mijn local host en kreeg de melding dat de update naar 3.8 uitgevoerd kon worden. Dit ging allemaal prima en tot op heden op local host geen errors. Heb nog wat artikelen gemaakt, een JPA gemaakt en dacht deze online te zetten. De melding van de Installatie van de database is successvol. Alles lijkt goed te gaan tot ik op de button voor het bekijken van de voor front of back klik.
Op localhost tot op heden geen problemen. Heb nu zonder problemen de oude backup van 3.7.5 maar online gezet.
Op localhost tot op heden geen problemen. Heb nu zonder problemen de oude backup van 3.7.5 maar online gezet.
- edwerf
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
21 sep 2017 16:15
Als je een jpa-bestand wil gebruiken om een restore van een back-up ergens te plaatsen, dan MOET de rootmap en de database eerst leeggemaakt worden.
Anders krijg je oude data en nieuwe data door elkaar en gaat het niet werken.
Anders krijg je oude data en nieuwe data door elkaar en gaat het niet werken.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
Tijd voor maken pagina: 0.671 seconden