Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
updaten naar 3.8.0.
updaten naar 3.8.0.
21 sep 2017 19:58 - 21 sep 2017 20:02
Ik probeerde laatst bij mijn host 3.8.0. te installeren. dat ging niet best. Ik heb een gedownloade zipfile van 3.8.0 te inst5alleren met de joomla updater en ik kreeg de volgen voor mij althans onbegrijpelijk foutmelding:
groet,
Johan van de Walle
Edit Jelle: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Nou toen heb de moed maar even opgegeven.ERROR:
Could not open archive part file ./tmp/juZTXC8Y for reading. Check that the file exists, is readable by the web server and is not in a directory made out of reach by chroot, open_basedir restrictions or any other restriction put in place by your host.
groet,
Johan van de Walle
Edit Jelle: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Johan van de Walle
- jvdwalle
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
updaten naar 3.8.0.
21 sep 2017 20:11
Ik begrijp je vraag niet goed.
Wilde je een bestaande website updaten naar 3.8.0 of wilde je een nieuwe website installeren met Joomla! 3.7.0?
Ik vermoed dat je een bestaande website wil updaten.
In dat geval moet je er eerst voor zorgen dat zowel alle geïnstalleerde extensies als ook je template zijn geupdate naar de meest recente versie.
Vervolgens kun je via het component Joomla updater je website updaten naar Joomla! 3.8.0
Omdat je al een poging hebt gedaan, raad ik je aan om met een FTPO-programma eerst even de map tmp /tmp leeg te maken voordat je aan het bovenstaande begint.
Wilde je een bestaande website updaten naar 3.8.0 of wilde je een nieuwe website installeren met Joomla! 3.7.0?
Ik vermoed dat je een bestaande website wil updaten.
In dat geval moet je er eerst voor zorgen dat zowel alle geïnstalleerde extensies als ook je template zijn geupdate naar de meest recente versie.
Vervolgens kun je via het component Joomla updater je website updaten naar Joomla! 3.8.0
Omdat je al een poging hebt gedaan, raad ik je aan om met een FTPO-programma eerst even de map tmp /tmp leeg te maken voordat je aan het bovenstaande begint.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
updaten naar 3.8.0.
21 sep 2017 20:56 - 21 sep 2017 20:58
Bedankt voor je antwoord. Ik heb alle extensie ge-updatet. Het template heb ik ooit gemaakt met Artisteer en dit template is door Artisteer geschikt gemaakt voor Joomla 3.x. Artisteer zelf is daarentegen tamelijk oud en ik heb daarom een reden om op zoek te gaan naar een nieuw product voor het maken van een template, waarvan ik ook echt zeker weet dat het aan de eisen van de tijd beantwoord.
De tmp directories heb ik geleegd. Het updaten naar 3.8.0 lukt nog steeds niet. Overigens kan het heel goed een probleem van de host zijn. Een andere website van mij kon ik keurig naar 3.8.0 krijgen. Ik heb de host over dezelfde foutmelding ingelicht natuurlijk.
met vriendelijke groet,
Johan van de Walle
De tmp directories heb ik geleegd. Het updaten naar 3.8.0 lukt nog steeds niet. Overigens kan het heel goed een probleem van de host zijn. Een andere website van mij kon ik keurig naar 3.8.0 krijgen. Ik heb de host over dezelfde foutmelding ingelicht natuurlijk.
met vriendelijke groet,
Johan van de Walle
Johan van de Walle
- jvdwalle
- Joomla!NL ontdekker
updaten naar 3.8.0.
21 sep 2017 21:26
Misschien dat je hier iets aan hebt:
forum.joomlanl.nl/forum/3-x-installatie-...-verhuizing-van-site
forum.joomlanl.nl/forum/3-x-installatie-...-verhuizing-van-site
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
updaten naar 3.8.0.
21 sep 2017 21:46
Mooie link. Ik zal eens kijken met het bestandje path.php. Wie weet.
groet
Johan van de Walle
groet
Johan van de Walle
Johan van de Walle
- jvdwalle
- Joomla!NL ontdekker
updaten naar 3.8.0.
21 sep 2017 21:59
Ik loop vooralsnog tegen een muur op. Ik wacht eens af wat de provider er van vindt. Wordt vervolgd
groet
Johan van de Walle
groet
Johan van de Walle
Johan van de Walle
- jvdwalle
- Joomla!NL ontdekker
updaten naar 3.8.0.
23 sep 2017 23:00
Je had je topic afgesloten met de knop "Dit is de oplossing". Maar omdat je probleem niet opgelost is of dat je geen oplossing hebt gemarkeerd/aangegeven, heb ik opgelost
verwijderd. Deze knop s.v.p. alleen gebruiken wanneer je probleem opgelost is en je een oplossing aan kunt geven.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.690 seconden